ادعای فرشاد احمدزاده برای افزایش مبلغ قرارداد خود با پرسپولیس!
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان خود با مشکل مواجه شده است و فرشاد احمدزاده هم مدعی است که از لیگ هلند پیشنهاد دارد!

فرشاد احمدزاده در راه لیگ هلند

بر اساس حکم فیفا، دو پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی (قبل از لیگ هجدهم) پرسپولیس بسته شده و بنابراین، این تیم قادر به جذب بازیکن جدید نیست.

به عبارت بهتر محرومیت پرسپولیس و برانکو نیم‌فصل لیگ هجدهم تمام شده و تا آن زمان باید قید خرید در نقل و انتقالات را بزند.

در چنین شرایطی بدیهی است باشگاه پرسپولیس به درخواست برانکو تلاش ویژه‌ای برای حفظ بازیکنان فعلی داشته باشد. قرارداد اغلب بازیکنان در پایان فصل جاری با پرسپولیس به اتمام می‌رسد اما فقط شجاع خلیل‌زاده حاضر به تمدید قرارداد شده است.

یکی از بازیکنان مدنظر برانکو و باشگاه پرسپولیس، فرشاد احمدزاده است؛ پسر فوتبالی سابق (!) برانکو که شنیدیم به تازگی در مذاکره با مسئولان پرسپولیس مدعی شده است از هلند پیشنهاد دارد!

این در حالی است که پیش‌تر شنیده می‌شد باشگاه الریان قطر به دنبال جذب شماره ۱۰ پرسپولیس است اما اینکه یک باشگاه هلندی به دنبال خرید بازیکن ۲۶ ساله پرسپولیس باشد، سؤالی است که شاید آینده به جواب آن برسیم. البته در حال حاضر عملکرد فوق درخشان علیرضا جهانبخش در لیگ هلند باعث شده نام ایران در این کشور بر سر زبان‌ها بیفتد.

فرشاد احمدزاده هم فوتبالیست تکنیکی و مؤثری است که اگر بتواند به اروپا برود، شاید دوباره ملی‌پوش شود. با این وجود پیش‌بینی می‌شود در نهایت فرشاد احمدزاده قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند چرا که پس از پایان لیگ شانزدهم نیز از روسیه پیشنهاد داشت!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی