علت علاقه برانکو به محسن ربیع خواه از زبان پروفسور!
از برانکو به خاطر استفاده از ربیع‌خواه انتقادهای زیادی شده است اما او درباره علاقه اش به این بازیکن گفت.

دلیل برانکو برای استفاده از ربیع‌خواه چیست؟

برانکو در سال 96 توانست برای پرسپولیس دو جام کسب کند و حتی در آستانه کسب سومین جام هم بود که با شکست در دربی دستش به آن نرسید.

او حالا برای رسیدن به سومین جام با پرسپولیس تنها یک امتیاز فاصله دارد.  اما با این اوصاف از او بابت ارنج تیمش انتقاد می کنند. بعضی معتقدند که محسن ربیع خواه در حد و اندازه های پرسپولیس نیست و بازی کردن با دو هافبک دفاعی، طراوت را از بازی سرخپوشان گرفته است.

برانکو حتی در مقاطعی از حسین ماهینی به عنوان هافبک وسط استفاده کرد. او در این باره می گوید:« باید بگویم محسن و حسین در بهترین شرایط خیلی خوبی بودند و هستند. خیلی خوب عمل می کنند. هرچه از انها خواستم پیاده کردند. اما برخی اتفاقات عجیب روی سکوها علیه ربیع خواه رخ داد. محسن با تمام وجود در خدمت تیم است. همان کارهایی را هم که از او به عنوان هافبک دفاعی انتظار دارم را انجام می دهد.

حسین ماهینی هم بارها به خاطر تیم، پست خود را تغییر داد و نشان داد می تواند در چند پست بازی کند و به مجموعه تیمی کمک کند. اما از بهترین بازیکنان تیمم انتقادات بیجا می شد.»


برانکو همچنین درباره باخت در دربی گفت:«دربی، بازی بسیار مهمی برای هواداران است. خیلی خوب از اهمیت آن آگاه هستیم. نمی توانم بهانه ای بیاورم. اما فکر نمی کنم بد بازی کردیم. در نیمه اول ضعف هایی داشتیم اما در نیمه دوم نشان دادیم تیم بهتر زمین بودیم و مالکیت توپ را تمام و کمال در اختیار داشتیم. اما نبردیم و همان موقع هم به تیم حریف تبریک گفتم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir