بمب خبری پرسپولیسی ها منفجر می شود؟!
اگر باشگاه پرسپولیس بتواند مشکل محرومیتش در جذب بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی را حل کند، یک اتفاق بزرگ در انتظار این تیم خواهد بود.

بمب بزرگ پرسپولیسی‌ها در راه است

از پیرامون باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، در صورت حل مشکل محرومیت از جذب بازیکن، اولین گزینه‌ای که می‌تواند در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد، سروش رفیعی است. البته سروش به خواسته شخصی از پرسپولیس رفت تا به قول خودش، به وضعیت مالی‌‌اش، سر و سامان بدهد. او یکی از گزینه‌های حتمی برای بازگشت به پرسپولیس است و به نوعی، همیشه برایش در لیست تیم، جایی برای بازگشت وجود دارد به خصوص که تکلیف محسن مسلمان هنوز مشخص نیست و اگر پنجره نقل و انتقالات برای سرخپوشان باز شود، بدون شک  شاهد خروج نام مسلمان از لیست این تیم خواهیم بود. در آن زمان و در چنین شرایطی، شاید فضای مذاکره برای بازگرداندن سروش رفیعی نیز باز شود.

سروش در چند مصاحبه‌‌اش بعد از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به باشگاه الخور قطر گفته بود یک روز برمی‌گردد تا به بازی برای پرسپولیس ادامه دهد و شاید آن روز، چندان هم دور نباشد و خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌کردیم، شماره 7 پرسپولیس دوباره به رفیعی برسد.

جالب اینکه اگر سرخپوشان تصمیم به جذب بازیکن در تابستان بگیرند، با توجه به محرومیت فیفا، باید این بازیکنان را به اندازه نیم‌فصل بیرون بنشانند و شاید این اتفاق برای سروش هم رخ بدهد البته به شرط آنکه رفیعی بخواهد به پرسپولیس برگردد.

موضوع دیگر این است که گفته می‌شد امکان ندارد برانکو به دنبال بازیکنی برود که به صورت خودخواسته از پرسپولیس جدا شده باشد اما این اتفاق بارها رخ داده از جمله سیدجلال که مثل سروش و با روشی بدتر(!) به قطر رفت و حالا کاپیتان محبوب سرخ‌هاست؛ یا بازیکنان سرباز. مثلاً وقتی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس رفتند، همه می‌گفتند امکان بازگشت آنها دیگر وجود ندارد چون در بدترین زمان ممکن، دست باشگاه را در پوست گردو گذاشتند اما نوراللهی برگشته و عالیشاه هم به خواسته برانکو دوباره برمی‌گردد. حالا نوبت سروش رفیعی است که شانس بازگشت به پرسپولیس را داشته باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی