مقصد بعدی کمال کامیابی‌نیا مشخص شد
کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی مؤثر پرسپولیس احتمالاً در پایان فصل جاری، پرسپولیس را به مقصد لیگ ستارگان قطر ترک خواهد کرد.

کمال کامیابی‌نیا پرسپولیس را ترک می کند

کمال کامیابی‌نیا که به تازگی از لیست کی‌روش خط خورده، پس از مصاحبه برانکو و اعلام اینکه او و محمد انصاری با مصدومیت از اردوی تیم برگشته‌اند خوب می‌داند شانس او برای قرار گرفتن در لیست مسافران جام جهانی 2018 روسیه به حداقل رسیده است.

تجربه نشان داده کارلوس کی‌روش به راحتی از کنار مصاحبه مربیان باشگاهی نمی‌گذرد و ممکن است ترکش حرف‌های برانکو به کمال کامیابی‌نیا اصابت کند. بنابراین کمال کامیابی‌نیا در آستانه 30 سالگی باید به فکر آینده‌اش باشد. از طرفی قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس در پایان لیگ هفدهم به اتمام می‌رسد و او می‌تواند آزادانه به هر تیمی که خواست کوچ کند.

از سوی دیگر شنیدیم به تازگی دو تیم قطری که در لیگ ستارگان فعالیت می‌کنند پیشنهادات خوبی به هافبک دفاعی پرسپولیس ارائه کرده‌اند که با توجه به بالا رفتن قیمت دلار در کشورمان می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد.

شاید به نظر برسد کمال کامیابی‌نیا به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس (طبق حکم فیفا) بخواهد در پرسپولیس بماند اما فراموش نباید کرد دست برانکو در پست هافبک دفاعی باز است. پرسپولیس در حال حاضر محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی و حتی حسین ماهینی را دارد که هر سه در پست هافبک دفاعی بازی کرده و می‌توانند حداقل به زعم برانکو جای خالی کمال کامیابی‌نیا را پر کنند.

بنابراین جدایی احتمالی کمال کامیابی‌نیا به اندازه رفتن مهدی طارمی یا بازیکنان سایر خطوط نمی‌تواند سر و صدا یا اعتراض هواداران را به دنبال داشته باشد. شاید تنها مسئله‌ای که جلوی جدایی کمال کامیابی‌نیا را بگیرد تردید بر سر درخشش یک هافبک دفاعی در لیگ ستارگان قطر است. مدیران تیم‌های عربی بیشتر متمایل به جذب و نگهداری ستارگان تکنیکی یا گلزن خارجی هستند و خیلی به هافبک‌های دفاعی و جنگنده اعتقاد ندارند. باور نمی‌کنید می‌توانید از آندرانیک تیموریان بپرسید!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی