دلیل اصلی عدم تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا با پرسپولیس مشخص شد
کمال کامیابی نیا هنوز قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید نکرده و کمی دلخور است و این درحالیست که از تیم های مختلف پیشنهادات خوبی دارد.

درخواست کمال کامیابی نیا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

کمال کامیابی نیا پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس و مسجل شدن قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: «به باشگاه گفته‌ام گزینه اول من پرسپولیس است. اگر معوقه‌های من پرداخت شود دوان‌دوان به باشگاه می‌روم تا تمدید کنم. نمی‌شود ما طلبکار باشیم و قرارداد ببندیم. ۲۵۰ میلیون تومان من را جریمه کردند. در موضوع اعتصاب همه ۳۶ میلیون تومان و من ۱۳۶ میلیون تومان جریمه شدم.»

جالب آنکه کامیابی‌نیا در مورد اینکه گرشاسبی اعلام کرده کسی بر اساس جدول موجود طلبی ندارد نیز اظهار داشت: «گرشاسبی خودش موضوع را می‌داند. ما صحبت کردیم و الان هم شرایط حساس است. حرف‌مان منطقی است. من خرج زندگی‌ام را می‌دهم و دوست دارم بر اساس زحمتی که کشیده‌ام و حقم است پولم را دریافت کنم. در ضمن برای این پول باید مالیات هم بدهم ولی پول ما را هنوز نداده‌اند.»

آنچه خواندید تازه‌ترین حرف‌های شماره ۱۱ پرسپولیس برای عدم تمدید قرارداد است.

اما آنچه شاید ندانید این باشد که کمال‌ کامیابی‌نیا بر اساس شنیده‌ها رقمی حدود ۹۰۰ میلیون تومان بابت فصول گذشته از باشگاه پرسپولیس طلبکار است.

در قرارداد این بازیکن آپشن قهرمانی وجود دارد که مثل سایر بازیکنان ۱۰ درصد مبلغ قرارداد اصلی است علاوه بر آن جرایمی که خودش ذکر کرد و مبالغی که هنوز پرداخت نشده است. ظاهراً در فصل جاری نیز تاکنون ۷۰ درصد پول قرارداد خود را دریافت کرده و هنوز ۳۰ درصد باقی‌ مانده است.

گفته می‌شود کمال کامیابی‌نیا برای تمدید قرارداد پیش‌پرداخت فصل آینده را نمی‌خواهد اما خواستار تسویه‌حساب فصل جاری و فصول گذشته است.

او در حال حاضر چند پیشنهاد خوب از تیم‌های داخلی و قطری دارد ولی هنوز پاسخی به این پیشنهادات نداده است. کمال می‌‌خواهد با پرسپولیس تمدید کند به شرطی که مطالباتش پرداخت شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی