اولین اتفاق تلخ برای یک بازیکن در دوران مربیگری برانکو در پرسپولیس
از فروردین سال 1394 تا امروز، فقط یک بازیکن پرسپولیس دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی در زمان حضور برانکو در این تیم شده است.

اولین بازیکن مصدوم در پرسپولیس

از روز 17 فروردین سال 1394 که برانکو سرمربی پرسپولیس شد، هیچ بازیکنی با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی به خصوص مصدومیت در حد پارگی رباط و دوری شش، هفت ماهه مواجه نشده بود.

خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند بالا رفتن توان روحی و جسمی بازیکنان به آمادگی و تمرکز آنها کمک شایانی کرده و از این رو، پرسپولیس مصدومی نمی داد. البته تمرینات اصولی مارکو استیلینوویچ بدنساز تیم نیز در این مورد بی تاثیر نبود.

تمرینات مارکو، چه در زمان بدنسازی، چه در دوران کوران مسابقات و چه زمان ریکاوری به قدری منظم و دقیق است که نه تنها باعث رضایت بازیکنان شده بلکه به آنها در جهت حفظ این آمادگی کمک می کند.

در تمام این مدت  هرگز به یاد نمی آوریم بازیکنی درپرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شده باشد و این موضوع، کارنامه بهتری برای برانکو می سازد اما در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، پرسپولیسی ها مقابل پارس جنوبی جم، دیداری که با تساوی طرفین به اتمام رسید، محسن ربیع خواه را به خاطر مصدومیت شدید از ناحیه پارگی رباط صلیبی از دست داد.

این اولین مصدومیت شدید یک بازیکن در زمان مربی گری برانکو ایوانکویچ در پرسپولیس است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی