این بازیکن پرسپولیس, مهدوی کیای جدید ایران است
درخشش صادق محرمی در تیم پرسپولیس باعث شده است که خیلی ها با دیدن او به یاد مهدی مهدوی کیا بیفتند.

درخشش صادق محرمی در پرسپولیس

بدون شک حق صادق محرمی بود که در بازی با السد به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شود.

نفوذهای او از سمت راست بارها و بارها هواداران را نیم خیز کرد و آنها را به واکنش وا داشت تا در بیشتر دقایق برای صادق کف بزنند. بازیکن جوانی که می گویند در فصل آینده راهی دیناموزاگرب خواهد شد و دیگر در پرسپولیس بازی نخواهد کرد.بازیکنی که البته هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد اما بیشتر هواداران،به خصوص آنهایی که سن و سالی دارند را یاد جوانی های یک بازیکن دیگر پرسپولیس می اندازد،یعنی مهدی مهدوی کیا.

به عقیده خیلی ها محرمی دارد پا در جای پای مهدوی کیا می گذارد و اگر مسیرش را درست انتخاب کند می تواند مثل مهدی بشود موشک تیمی مثل هامبورگ.

اگر مسیرش را خوب انتخاب کند می تواند در بهترین تیم های اروپایی بازی کند و آینده خودش و خط راست فوتبال ایران را تامین کنند.البته بوده اند بازیکنانی مثل صادق که جرقه زده اند،اما در انتخاب تیم های آتی خود اشتباهات زیادی را انجام داده اند و آنجا که کفه ترازو به نفع پول سنگینی می کرد آنها دست روی کفه سنگین تر گذاشتند.

بدون شک اگر محرمی مشاوران خوبی داشته باشد و در مقطعی قید پول های کلان را بزند می تواند نوید این را بدهد که مهدوی کیای دیگری برای فوتبال ایران در راه است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir