دردسر شوخی محسن مسلمان با بچه های طلاق در اینستاگرام!
محسن مسلمان بخاطر مجبور شد پست جدید خود در اینستاگرام را که یک شوخی بود را پاک کند!

حذف پُست محسن مسلمان در اینستاگرام

محسن مسلمان کلاً آدم شوخ‌طبعی است، از آن تیپ آدم‌ها که می‌توانند هر موضوعی را به سوژه خنده تبدیل کنند.

محسن دیروز با یکی از همین سوژه خنده‌هایش برای خود دردسر درست کرد. او عکسی از خودش کنار فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا منتشر کرد و نوشت بچه‌های طلاق غیر از کمال...

منظور محسن کاملاً واضح بود یعنی او و فرشاد که قبلاً به پسران برانکو مشهور بودند، حالا دیگر مورد لطف سرمربی پرسپولیس نیستند.

این شوخی مهندس را خیلی‌ها جدی گرفتند و به مسلمان حمله کردند. محسن هم این عکس و متن را پاک کرد و خطاب به هواداران معترض نوشت: «بابا شوخی بود، اگه حرفی داشتم زودتر می‌گفتم، دنبال داستان نباشید، بس کنید.»

فرشاد هم که بابت شوخی محسن با واکنش منفی هواداران پرسپولیس مواجه شده بود، دست به کار شد و عکس خودش و برانکو را به اشتراک گذاشت.

ولی این پایان کار نبود چون مهندس این بار شوخی جدیدی رو کرد.

عکسی از علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده و وحید امیری سوژه خنده مسلمان شد تا با انتشار این عکس، بنویسد؛ «بروبچ ایوانکوویچ»!

البته این که مسلمان به شجاع می‌گوید پسر جدید برانکو و علیپور و امیری را سوگلی‌های برانکو می‌نامد، جدید نیست ولی این که تنها چند ساعت بعد از آن شوخی عجیب غریب و واکنش‌های منفی، از بچه‌های طلاق به بروبچ ایوانکوویچ برسد، عجیب است. شیطنت‌های تازه مسلمان نشان می‌دهد او قصد کوتاه آمدن ندارد. مهندس یک بار از برانکو عذرخواهی کرده که سرمربی پرسپولیس نپذیرفته و حالا مسلمان سعی دارد همه چیز را به شوخی و خنده بزند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی