حاشیه های جشن قهرمانی پرسپولیس؛ ناراحتی بخاطر شوخی های مجری معروف
جشن قهرمانی پرسپولیس شب گذشته با حضور تمام بازیکنان و مسئولین این باشگاه برگزار شد.

در جشن قهرمانی پرسپولیس چه گذشت؟

جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی دیشب (چهارشنبه) در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد که بازیکنان، اعضای کادر فنی، هیئت مدیره، پیشکسوتان و تعدادی از هواداران نیز در آن حضور داشتند.

* محمدرضا احمدی گزارشگر فوتبال این برنامه را اجرا کرد. محمدرضا احمدی مجری مراسم در صحبت‌هایش با بازیکنان شوخی کرد که این مسئله به مذاق برخی بازیکنان خوش نیامد و این مسئله باعث شد تا احمدی اعلام کند دیگر در این مراسم شوخی نخواهد کرد تا کسی ناراحت نشود. او سپس لحظاتی بعد به سراغ فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان آمد و دقایقی با آنها به صبحت پرداخت

* جعفر کاشانی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در سخنرانی کوتاهی که داشت، یاد پیشکسوتان فقید این تیم را زنده نگه داشت.

* علی پروین، محمدزادمهر، عباس کارگرجم، اردلان آشتیانی، حمید جاسمیان، محمدرضا مهدوی، علیرضا امامی‌فر، مجتبی شیری، اسماعیل هلالی، امیرحسین اصلانیان، ناصر ابراهیمی، محمود خوراکچی، حسین کلانی، حمید استیلی، پایان رأفت، مهدی تارتار، کوروش برمک، حمید درخشان، محمود خوردبین، جواد منافی، سعید راد و سروش صحت از جمله افراد و پیشکسوتانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

* بیشتر میهمانان به دلیل بارندگی شدید در ترافیک بودند و به همین دلیل به تاخیر در مراسم حاضر شدند، البته مراسم نیز با تاخیر آغاز شد.

* حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه سخنران اصلی مراسم امروز بود که بیشتر به مشکلات مالی اشاره کرد. او همچنین از اینکه باشگاه از سوی هیچ ارگان دولتی حمایت نمی‌شود و با مشکلاتی مواجه است، گلایه داشت. گرشاسبی عنوان کرد که بسیاری از مدیران قبلی پرسپولیس با مشکل و بدهی شخصی مواجه شدند و او نیز می‌ترسد که به سرنوشت آنها دچار شود.

* بیشتر بازیکنان پرسپولیس با اعضای خانواده و همچنین فرزندان خود در این مراسم حضور داشتند.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس نیز ضمن تقدیر از پیشکسوتان، از اهداف و خاطرات در باشگاه سخن گفت و اعلام کرد که تنها یک هدف یعنی رویای قهرمانی در آسیا را دنبال می‌کند.

* از سوی اسپانسر باشگاه، از کادر فنی و بازیکنان توسط اعضای هیئت مدیره، پروین و کلانی تقدیر به عمل آمد.

* محسن ربیع‌خواه در زمان این تقدیر نتوانست روی سِن برود به همین دلیل گرشاسبی، پروین و کلانی پایین آمدند تا جایزه او را بدهند.

* سید جلال حسینی به نمایندگی از همه بازیکنان صحبت کرد و گفت که از باشگاه حمایت نمی‌شود، در حالی که رقبای آسیایی در حال سرمایه‌گذاری هستند، البته بازیکنان تلاش می‌کنند تا پرسپولیس در آسیا به مقام قهرمانی برسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی