پشت پرده دعوت پرسپولیس توسط قطری ها
قطری ها, تیم پرسپولیس را برای برگزاری اردوی خود به این کشور دعوت کرده اند.

چرا قطری ها از پرسپولیس دعوت کرده اند؟

 تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری یك اردوی تداركاتی به كشور قطر دعوت شده است.

آنها می‌توانند این اردو را در همین تیرماه برگزار كنند و یا طبق برنامه برانكو، راهی اوكراین شوند اما در مورد دعوت قطری‌ها از باشگاه پرسپولیس، موضوع جالبی شنیدیم.

همان‌طور كه می‌دانید، پس از تیره و تار شدن روابط قطر و عربستان، این كشور كوچك حاشیه خلیج‌فارس به ایران نزدیك‌تر شد. ما در زمینه ورزش نیز توانستیم شرایط خاصی را با همكاری قطری‌ها بسازیم و جدا از روابط دیپلماتیك، حالا روابط همكاری‌های ورزشی بین دو كشور نیز افزایش یافته است.

قطری‌ها چند كمپ بسیار شیك و مدرن در دوحه دارند كه بارها از مدیران باشگاه‌های مختلف با واسطه‌های متفاوت دعوت شده تا در این كمپ‌ها حاضر شوند. وضعیت و امكانات كمپ‌ها به حدی است كه از اروپا نیز، باشگاه‌های صاحب‌نام قصد دارند در تابستان امسال از آن استفاده كنند.

كل ماجرا همین است‌؛ واسطه‌ها از كشاندن تیم‌ها به اردوی قطر، صاحب سود می‌شوند و از سوی دیگر، بهبود روابط سیاسی بین قطر و ایران باعث افزایش پیشنهادات این‌چنینی بوده است. فعلاً برانكو هیچ صحبتی در مورد حضور در اردوی قطر نداشته كه این موضوع به خاطر گرمای بسیار زیاد در دوحه و هوای شرجی این شهر است. شاید آنها بتوانند در زمستان و تعطیلات نیم‌فصل، میزبان سرخپوشان پایتخت باشند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی