بازگشت کمال کامیابی نیا به پرسپولیس جدی شد!
با اینکه گفته میشد کمال کامیابی نیا با تیمی در ترکیه به توافق رسیده است اما همچنان احتمال بازگشت وی به پرسپولیس وجود دارد.

کمال کامیابی نیا به پرسپولیس بازمیگردد؟

علیرغم شایعاتی که در خصوص انتقال کامیابی نیا به یک تیم ترکیه ای یا عدم تمایل برانکو به ادامه همکاری با او وجود دارد، تا شه شنبه تکلیف کامیابی نیا مشخص خواهد شد.

علیرغم مذاکراتی که میان مدیران باشگاه پرسپولیس و کمال کامیابی‌ نیا صورت گرفت و با توجه به توافقاتی هم که به دست آمد اما هنوز وضعیت این هافبک جنگنده برای تمدید قرارداد با پرسپولیس معلوم نیست.

پس از عدم ارتباط 2 طرف با یکدیگر برای چند رور به نظر می رسد مذاکرات به بن بست خورده و در روزهای گذشته نیز شایعاتی نسبت به پیوستن کامیابی نیا به به کایسری اسپور ترکیه به گوش رسید که هافبک پرسپولیس کاملا این شایعه را رد کرد.

حالا به نظر می رسد تا روز سه ‌شنبه هفته جاری وضعیت کامیابی‌ نیا با پرسپولیس نهایی و مشخص خواهد شد. مسئولان پرسپولیس پیش از این تا دوشنبه هفته گذشته به کامیابی‌ نیا فرصت داده بودند تا تکلیفش را مشخص کند اما به دلیل تعطیلات هفته گذشته تا روز سه‌ شنبه این هفته، وضعیت ادامه یا قطع همکاری مشخص خواهد شد.

این در حالی است که برخی نشریات خبرگزاری ها در روزهای اخیر از عدم میل برانکو به ادامه همکاری با کامیابی نیا خبر داده بودند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: football-tribe.com