ترکیب ایده آل پرسپولیس در لیگ هجدهم؛ پرسپولیس همچنان قدرتمند است
پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان محروم است اما همچنان بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارد.

پرسپولیس همچنان قدرتمند است

پرسپولیس در حالی که حق استفاده از بازیکن جدید را ندارد باید فصل جدید را شروع کند آن هم در حالی که سه بازیکن یعنی صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان از این تیم جدا شده‌اند. محسن ربیع‎خواه نیز به خاطر عمل جراحی تا اواخر نیم‌فصل اول دور از میادین خواهد بود و برانکو نفرات زیادی برای بازی دادن در اختیار ندارد با این حال تمدید قرارداد کمال کامیابی‎نیا و وعده مدیران باشگاه برای حفظ وحید امیری و محمد انصاری باعث می‌شود دست برانکو برای انتخاب ترکیب اصلی چندان هم بسته نباشد.

قرمزها فصل جدید را باز هم با بیرانوند درون دروازه آغاز می‌کنند و حسینی و خلیل‌زاده نیز مانند فصل گذشته دو مدافع میانی هستند که در کنار خود محمد انصاری و حسین ماهینی را خواهند دید. بعید است برانکو در سیستم اصلی خود تغییری ایجاد کند و پیش‌بینی می‌شود کامیابی‌‎نیا و نورالهی دو هافبک دفاعی این تیم باشند.

وینگر چپ (در صورت تمدید قرارداد) همچنان امیری خواهد بود و برای وینگر راست و جانشینی احمدزاده دو بازیکن یعنی امید عالیشاه و بشار رسن شانس بازی دارند. در خط حمله بی‌شک انتخاب اول علی علیپور خواهد بود و از آنجا که برانکو از عملکرد منشا راضی نیست پیش‌بینی می‌شود همچنان سیامک نعمتی فیکس بازی کند.

به این ترتیب نفراتی مثل رادوشوویچ، مصلح، رسن(یا عالیشاه)، منشا، الوان‌زاده، همتی و ملی‌پوشان امید روی نیمکت پرسپولیس خواهند نشست و اگر مشکل مصدومیت یا محرومیت طولانی مدت گریبان قرمزها را نگیرد، دست برانکو تا پایان نیم‌فصل اول چندان هم بسته نخواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir