سيدحميد سجادی، گزينه پيشنهادی احمدی‌نژاد برای وزارت ورزش و جوانان با 137 رأی مخالف نمايندگان مجلس، تأييد صلاحيت نشد. به همین جهت همه منتظر وزیر پیشنهادی جدید از سوی رييس‌جمهور هستند...
 
 
تابناک: بعد از ناکامی تحقیرآمیز تیم امید ایران که بخاطر عدم مدیریت صحیح در ورزشگاه آزادی رخ داد بیش از پیش کمبود وزیر ورزش و جوانان احساس می شود .

شنیده های ما از یک منبع موثق حاکی از آن است که فداحسین مالکی وزیر پیشنهادی جدید از سوی رییس‌جمهور برای این پست است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی بزودی به مجلس معرفی می شود .

به نظر می رسد عملکرد فاجعه آمیز تیم امید ایران و حذف زود هنگام این تیم و حاشیه های مدیریتی این تیم و عدم مسئولیت پذیری شکست موجب شد رییس‌جمهور سریعتر نسبت به انتخاب دوم گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان دست به کار شود .

به هر روی نامبرده سابقه مدیریتی و ورزشی را در کارنامه دارد ، وی که فعلا سفیر ایران در افغانستان است 5 سال مدیر کل تربیت بدنی سیستان و بلوچستان بود ، در ضمن 5 سال معاونت سیاسی و اجتماعی استانداریهای همدان و مرکزی بود . ضمنا او 3 سال عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود که در سال 86 این تیم قهرمان لیگ برتر شد .

همچنین فدامالکی مدتی مشاور رییس‌جمهور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر را در کارنامه دارد ، در ضمن چند سال معاونت سازمان بازرسی کل کشور در قوه قضاییه را عهده دار بود و در دهه اول انقلاب عضو هیئت رئیسه ورزش کشور بود .

به هر حال حذف ناباورانه تیم امید ایران آن هم با یک اشتباه بچه گانه از آن دست اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد. فوتبالی که مطرح ترین مربیانش گاهی از ارسال لیست تیم خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا سر باز می زنند ومدعی می شوند«فوقش جریمه اش را می دهیم!» جالب این که هیچکس هم پاسخگو نیست .

البته امکان هر چیزی وجود دارد ولی در هر صورت خالی بودن صندلی وزارت ورزش و جوانان در این شرایط خوشایند نیست و در مجموع امیدواریم هر شخصی که رییس‌جمهور برای این سمت در نظر می گیرد هر چه زودتر به مجلس معرفی ودر صورت صلاحیت انتخاب شود تا ورزش کشور از بلاتکلیفی محض در بیاید...

مسلما اگر وزیر ورزش انتخاب شود دیگر کسی نمی تواند از پاسخ فرار کند . و وظیفه ها مشخص شده و هر فرد در جایگاه خودش قرار می گیرد و فرد و یا افراد خاطی و سهل انگار دیگر جایی در ورزش نخواهند داشت ...
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: tabnak.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
دردسر آرایشگاه زنانه برای پرسپولیس  
خشم مسلمانان طرفدار بارسا از اقدام پیکه+تصاویر
سعید عزیزیان و ابراهیم شکوری قراردادشان را با پرسپولیس ثبت کردند / گزارش تصویری
توافقات حاصل شد/ انصاری‌فر شنبه استقلالی می‌شود
گردوخاك حمید در پرسپولیس/ 11بازیكنی كه استیلی آنها را نمی‌خواهد