برادر روح الله داداشی گفت: با برگزاری دادگاه قاتل برادرم، حکم قصاص قطعی شد و تنها زمان اجرای این حکم نامشخص مانده است.
 
 
برنا: علی داداشی برادر روح الله داداشی پس از برگزاری دادگاه قاتل برادرش به خبرنگار ورزشی برنا گفت: دقایقی پیش دادگاه قاتل روح الله تمام و حکم قصاص برای این جنایتکار به صورت قطعی صادر شد.

وی افزود: دیگر دادگاهی برگزار نمی شود؛ چرا که حکم قصاص قطعی است و تنها زمان اجرای این حکم را قضات مشخص خواهند کرد که مطمئنا طی روزهای آتی این حکم اجرایی خواهد شد.

علی داداشی در پاسخ به این سوال که "در دادگاه امروز چه گذشت؟"، گفت: امروز مردم بسیار زیادی به دادگاه آمده بودند که بسیاری از آنها نیز مقابل قوه قضاییه تجمع کردند تا هرچه زودتر این جنایتکار به سزای اعمالش برسد. قاتل روح الله امروز هیچ دفاعیه ای نداشت و تنها وکیلش مطالبی را مطرح کرد که هیچکدام قابل قبول نبود. وکیلش مدعی بود که سن قاتل هنوز به 18 سال نرسیده، اما هیچکدام از این حرف ها مورد قبول قاضی دادگاه واقع نشد. قاتل نیز تمامی اتهامات را برعهده گرفت و قبول کرد که با هوشیاری کامل دست به چنین کاری زده است.

داداشی با اشاره به یکی از شاهدهای عینی ماجرای کشته شدن بردارش خاطر نشان کرد: داریوش اصلانی یکی از شهروندانی بود که در طول ماجرا از نزدیک شاهد این قتل بود و در دادگاه نیز اعلام کرد این سه جوان ابتدا با روح الله درگیر شدند و پس از آن حدود 6- 7 کیلومتر با تعقیب ماشین قوی‌ترین مرد جهان مقابل او پیچیدند و این اتفاق هولناک رخ داد.

برادر قوی‌ترین مرد ایران و جهان عنوان کرد: من هیچ کدام از اعضای خانواده قاتل را در دادگاه ندیدم و تنها وکیل قاتل مطالبی را برای قاضی عنوان کرد.

داداشی در پایان گفت: از تمامی قضات و مسوولانی که تا به امروز پیگیر دادگاه روح الله بوده‌اند، تشکر می کنم و امیدوارم هرچه زودتر حکم قصاص اجرایی شود تا دیگر چنین اراذل و اوباش هایی این کارها را انجام ندهند.

گفتنی است؛ دادگاه قاتل روح الله داداشی قوی‌ترین مرد ایران و جهان صبح امروز برگزار شد و تعداد بی‌شماری از مردم خواهان اجرای اشد مجازات برای این فرد شدند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
حمید علی‌عسگر جای علی پروین را گرفت/شماره 7 پرسپولیس به او رسید
دفاعیه سامان گوران از خودش/آقای دایی قصد من فقط شوخی بود
لباس‌های استقلال در فصل بعد این شکلی است / گزارش تصویری
ویژگی منحصر به فرد سیم‌کارت آبی‌سل
کارت مربیگری قلعه‌نویی صادر شد/ژنرال سرانجام تعهد داد