صمد مرفاوی بازیکنانش را به این دلیل اخراج کرده که آنها تا می توانستند ، همدیگر را کتک زدند!

 
خبرآنلاین: دعوای شدید در رختکن مس چیزی نمانده بود تا دردسرساز شود. اینکه تلفاتی جانی به بار بیاورد . سایت هواداران مس این نکته را برای اولین بار افشا می کند:«رختکن مس کرمان بعد از بازی دیشب مقابل استقلال صحنه درگیری به خود گرفت و ۲ بازیکن این تیم تا توانستند از خجالت یکدیگر درآمدند.
بعد از شکست مس کرمان از استقلال در خانه، وحید امرایی و مصطفی سیفی ۲ بازیکن تیم مس در رختکن با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند و کار به بزن بزن شدید کشیده شد.
این ۲ بازیکن در یک صحنه از بازی به دلیل ناهماهنگ بودن، ناموفق ظاهر می‌شوند و همین مساله باعث شروع درگیری لفظی در زمین بازی می‌شود و خیلی زود هم به پایان می‌رسد اما در رختکن و جایی که همه ناراحت و عصبی بودند دوباره سیفی و امرایی به جان هم می‌پرند و درگیری شدیدی در رختکن رخ می‌دهد.
براساس این گزارش شاید اگر حسین خانی و عادل کلاه‌کج دخالت نمی‌کردند حادثه‌ای رخ می‌داد با این حال در این درگیری به سر مصطفی سیفی ضربه‌ای وارد می‌شود و بنابر تشخیص پزشک تیم مس این هافبک نفوذی سریع به بیمارستان شفا کرمان منقل می‌شود تا از سر او عکسبرداری و سپس بستری شود.
لازم به ذکر است؛ یکی از مسئولان تیم مس کرمان در همین زمینه به خبرنگاران گفت: سیفی مشکل قلبی داشت و به همین دلیل به بیمارستان منتقل شده است اما جالب است بدانید خبرنگاران محلی پس از تحقیق و زنگ زدن به مسئولان بیمارستان شفا آسیب‌دیدگی سر سیفی مورد تایید قرار می‌گیرد»

همچنین خبرنگار خبرآنلاین در کرمان با تائید درگیری به وجود آمده می گوید سیفی دیشب پس از اسکن مغز از بیمارستان مرخص شده اما مرفاوی که از این اتفاقات شوکه شده بود سه یار تیمش را به همین دلیل از تیم اخراج کرده است.

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
طلسم هجده ساله شکست /گزارش تصویری آلمان –برزیل  
میراسماعیلی به تاریخ پیوست
مجید نامجومطلق:استقلالی‌ها به قولشان عمل نکردند،رفتم پرسپولیس
بازوبند هیچ اهمیتی ندارد / علی کریمی: شخصیت دایی بالاتر از این است که به تماشاگران خط بدهد
باشگاه استقلال با سپاهان به توافق رسید