سرمربی سابق تیم شاهین بوشهر شایعات حذف او از بین کاندیداهای نیمکت پرسپولیس را رد کرد.

اوج نیوز: حمید درخشان در این باره گفت: «من چنین چیزی نشنیدم. آقای رویانیان رسما کاندیداها را اعلام نکرده و من هم چیزی نمی‌دانم. ماجرای من و محمد پروین هیچ ربطی به بحث پرسپولیس و حضور آقای علی پروین در هیئت مدیره این تیم ندارد.»
او ادامه داد: «امیدوارم مشکلات پرسپولیس چه با حضور استیلی و چه با مربی جدید حل شود. من داخل باشگاه نیستم و نمی‌توانم بگویم مشکل از کجاست. اگر واقعا قرار است مشکلات بررسی شود، باید این کار را به درستی انجام داد. منافع پرسپولیس در ارجحیت قرار دارد. کارنامه من هم به عنوان یک مربی مشخص است و چیزی برای پنهان کردن از کسی ندارم.»
بازیکن سال‌های دور پرسپولیس در جواب این سوال که با حضور در پرسپولیس فعلی ممکن است اعتبار خود را به خطر بیندازد اظهار داشت: «بله همینطور است. فعلا پیشنهادی نشده که من بخواهم در رابطه با آن صحبت کنم و در جایگاهی نیستم که بتوانم در این باره نظر بدهم.»
درخشان با اشاره به مقایسه دوری او و مظلومی از نیمکت پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: «من خودم هستم. کارنامه مشخصی دارم و شایستگی‌هایم ثابت شده است. جامعه ورزش من را به خوبی می‌شناسد. نیاز ندارم فریاد بزنم تا خودم را نشان بدهم. در هر صورت من تصمیم گیرنده نیستم و خودشان باید تصمیم بگیرند.»
سرمربی سابق شاهین درباره جدایی خود از شاهین اینچنین گفت: «من به دلیل مشکلاتی که داشتم از شاهین جدا شدم. در زمان جدایی من باشگاه مدیرعامل نداشت که بخواهم با او حرف بزنم یا مشکلی داشته باشم. حتی ایشان را ندیدم. مشکل من در شاهین امکانات باشگاه بود. خودم از باشگاه رفتم چون در چنین شرایطی نمی‌توانستم کار کنم. برای کار یک مربی باید شرایط محیا باشد. بعضی مربیان هستند که می‌توانند بدون امکانات و در شرایط خاص کار کنند، آن‌ها مربیان ویژه هستند. اما بعضی دیگر از مربیان امکانات مناسب می‌خواهند و بر اساس این امکانات، نتایج مناسبی می‌گیرند. در شاهین امکانات مناسب برای گرفتن نتایج مد نظر من وجود نداشت.»
وی با رد شایعه منشوری بود خود افزود: «من چنین شایعه‌ای را حتی نشنیده‌ام. اگر منشوری بودم که نمی‌گذاشتند تیم بگیرم. نمی‌شود که ابتدای فصل مجوز مربیگری بدهند بعد در میانه فصل بگویند این مربی منشوری بوده و باید برکنار شود.»
پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره قرارداد 500 میلیونی انصاریان گفت: «من در مورد رقم قرارداد اطلاعی ندارم و اصلا به من مربوط نمی‌شود. من مربیم و فقط بازیکنانی که می‌خواهم را انتخاب می‌کنم. رقم قرارداد و اینجور مسائل اصلا به من ارتباطی ندارد. این بیعت غلطی است که در فوتبال ما جا افتاده است. در فوتبال حرفه‌ای مربی بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب می کند و رقم قرارداد و مسائل اینچنینی به او ارتباطی ندارد. من هم انصاریان را معرفی کردم و مسائل مالی به من ارتباطی نداشت.»
او در جواب کریمی که گفته بود باخت‌ها به گردن درخشان است و بردها متعلق به من اظهار داشت: «آقای کریمی لطف داشتند و مزاح فرمودند. وقتی یک مربی تیمی را تحویل می‌گیرد، هم بردها و هم باخت‌ها به او تعلق دارد. چنین حرف‌هایی سبک است. مربی باید منطقی باشد و حرفی بزند که مردم بپذیرند. اینکه یک نفر از شرکتی برود بگویند خسارت‌هایی که از این به بعد وارد می‌شود متعلق به مدیر قبلی است و سودها متعلق به مدیر جدید بی معنا به نظر می‌رسد. چنین حرف‌هایی در شان یک مربی بزرگ نیست.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:owjnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
عکس/بابک معصومی و دایی در کنار هم
برترین دروازه‌بانان یک دهه گذشته فوتبال جهان معرفی شدند
ویسی هم صحبت‌های مایلی‌کهن را تایید کرد
مصدومیت و فراموشی عجیب یک دروازه بان+عکس
پول نرسد، شك نكنيد كه می‌روم