قهرمان كشتی نوجوانان كه به اتهام زورگيری دستگير شده است در بازجويی ها گفت به دليل لجبازی با پدرش دست به سرقت می زد.

شرق: نوجوان 17ساله كه علی نام دارد همراه دو جوان دیگر سراغ شهروندان می‌رفتند و با تهدید چاقو و ضرب و جرح آنها دست به سرقت می‌زدند. اعضای این باند كه همگی در یك محله زندگی می‌كردند در سرقت‌های خود از به كارگیری خشونت ابایی نداشتند. آنها بعد از چندین فقره زورگیری دستگیر شدند و شش نفر از مالباختگان آنها را شناسایی كردند. علی در بازجویی‌ها جرمش را قبول كرد و درباره شرایط زندگی‌اش گفت: «من قهرمان كشتی نوجوانان هستم. سه برادر و خواهر دارم و پدرم مغازه‌دار است. من به دلیل دلخوری از پدرم دست به سرقت می‌زدم.

امكاناتی كه از او می‌خواستم در اختیارم نمی‌گذاشت و خواسته‌هایم را برآورده نمی‌كرد، در حالی كه وضعیت مالی‌اش خوب است. برای همین به نوعی می‌خواستم او را اذیت كنم. مثلا من یك جفت كتانی می‌خواستم كه 300 یا 400 هزار تومان قیمت داشت و همین‌طور كاپشن و شلوار و... و به دلیل قیمت بالای آنها پدرم مخالفت می‌كرد و به هر حال خواسته‌هایم را برآورده نمی‌كرد. من مدتی بود با او ‌لجبازی می‌كردم چون می‌خواستم مد روز لباس بپوشم اما او مخالف بود و می‌گفت باید خریدهایت معقول باشد. این نوجوان ادامه داد: «من از كارهایی كه انجام داده‌ام به شدت پشیمان هستم چون پولی كه از این راه به دست آورده‌ام آنقدر ناچیز است كه ارزش سابقه‌دار شدن و دیدن ناراحتی خانواده به خصوص مادرم را ندارد.

ما 10 یا 12 دزدی انجام دادیم و در این موارد فقط گوشی موبایل سرقت كردیم. این قهرمان كشتی ادامه داد: «در این ماجرا من و پدرم هر دو مقصر هستیم. پدرم قدیمی فكر می‌كند. زندگی را فقط در كاركردن می‌بیند. من خیلی وقت‌ها به مغازه‌اش می‌رفتم و كمكش می‌كردم اما او به من هم مثل كارگرش و حتی كمتر حقوق می‌داد. من به دلیل این مشكلاتی كه داشتم و به دلیل لجبازی با پدرم آن كارها را كردم.»بنا بر این گزارش این متهم و دو همدستش همچنان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:روزنامه شرق

مطالب داغ ورزشی:
حضور عجیب زرینچه و دردسرهای یک کفش
عکس/ بانوی محجبه هوادار دو آتشه بارسلونا
برهانی رکورد فرهاد مجیدی را شکست
انتقام فتح الله زاده از مجیدی
علی فتح‌الله‌زاده با دمپایی در جلسه کادر فنی باشگاه استقلال / عکس