کريستيانو رونالدو ستاره پرفروغ کهکشانی​های رئال مادريد است که از وقتی پشت لبش در منچستر سبز شد تا حالا که گرانترين بازيکن جهان است نزديک به 20 ماشين گران و جذاب را در گاراژ منزلش ديده است.

برترین ها: در اینکه بیشتر بازیکنان فوتبال حرفهای در دنیا عشق ماشین هستند هیچ شکی وجود ندارد. این یک جور رفتار همهگیر در میان فوتبالیستهای مشهور است که به محض امضاء کردن قراردادهای نانوآبدار، فورا به فکر بزرگتر کردن گاراژ منزلشان میافتند و سراغ نمایندگیهای فروش خودروهای گرانقیمت میروند. گاهی کار به جایی میرسد که شمار اتومبیلهای ستارههای فوتبال از مرز 10 ماشین هم فراتر میرود، نمونهاش هم کریستیانو رونالدو ستاره پرفروغ کهکشانیهای رئال مادرید است که از وقتی پشت لبش در منچستر سبز شد تا حالا که گرانترین بازیکن جهان است نزدیک به 20 ماشین گران و جذاب را در گاراژ منزلش دیده است.

 کریس رونالدو که حالا با حروف اختصاری نام و شماره پیراهنش، لقب CR7 را از سوی هواداران فوتبال و رسانهها گرفته سیاهه بلندبالایی از اتومبیل های متفاوت و هیجانانگیز را در اختیار دارد و نشان داده همانطور که در زمین فوتبال سریع و ویرانگر است در دنیای اتومبیل هم تخت گاز رفتن را دوست دارد. جالب این که لقب او شبیه پسوند یکی از مدلهای مشهور هوندا به نام CR-X است. کریس رونالدو کمی بعد از آنکه توسط آلکس فرگوسن کشف شد و به منچستر یونایتد آمد اولین ماشینش را خرید و از آن روز تاکنون همچنان وسوسه بیپایان خرید اتومبیلهای جدید و گرانقیمت را همراه خود دارد.

 حالا در خانه بزرگ و مجلل رونالدو هم شماری از اتومبیلهای رویایی او پارک شده و با توجه به دستمزد فوقالعادهاش در باشگاه مادریدی، به نظر میرسد باز هم باید جای پارک بیشتری برای خریدهای بعدی او باز کرد.آنچنان که در خبرها آمده تا پایان سال 2011، دستکم 18 اتومبیل با برندهای مختلف توسط کریس رونالدو خریداری شده و تصاویر برخی از آنها توسط پاپاراتزیها شکار شده است. با یک برآورد ابتدایی میتوان به این نتیجه رسید که شماره 7 باشگاه رئال مادرید تاکنون چیزی در حدود 4 میلیون 600 هزار دلار بابت این تفریح پرخرج هزینه کرده است. با این حال به نظر میآید برای یکی از سریعترین مهاجمان جهان فوتبال، پرداخت این هزینه گزاف افسوسی به همراه نداشته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bartarinha.com

مطالب داغ ورزشی:
تصاویری متفافت از کریس رونالدو که تا به حال ندیده اید(1)
تبانی برخی بازیکنان فوتسال پرسپولیس محرز شد/ اخراج بازیکنان و سرپرست
عکس هایی قدیمی از گواردیولا
فتح الله زاده در حرم شاه چراغ ؛ عکس