مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه ای و محبوب هواداران پرسپولیس در تماس با محمد رویانیان اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی قادر به ادامه همکاری با سرخپوشان نیست.

جام نیوز: مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه ای و محبوب هواداران پرسپولیس ظهر امروز در تماس با محمد رویانیان اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی قادر به ادامه همکاری با سرخپوشان نیست.

وی ضمن عذرخواهی از مدیرعامل باشگاه و هواداران پرسپولیس اعلام کرد قرار است بزودی کارهای مربوط به تسویه حساب را انجام دهد.

او در بازگشت دوباره اش به پرسپولیس با وجود همه کاستی هایی که در ترکیب این تیم وجود داشت یک پیروزی حماسی در دربی پایتخت را به برگ های تاریخ افزود و با شش تایی کردن الشباب و گرفتن انتقام شکست سنگین گذشته از الغرافه در دوحه، سرخپوشان را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رساند.

هواداران در ابتدا اینچنین خواهان بازگشت آقا مصطفی به تیم محبوب خود شدند


محمد رویانیان پس از نتایج ضعیف حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس که با 2 شکست در دربی پایتخت، حذف از جام حذفی و نتایج دور از انتظار در لیگ برتر همراه بود با خواست هواداران به ترکیه سفر کرد و مقابل مصطفی دنیزلی نشست تا این مربی مطرح را پس از مدتی استراحت به مستطیل سبز بازگرداند.


دنیزلی در میان شور و شعف هواداران روی شانه های مردم به ایران بازگشت و قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد. او در بدو ورود دوباره اش به تهران گفته بود برای پرداخت بدهی اش به هواداران پرسپولیس و قهرمانی با این تیم به ایران آمده است.





نخستین حضور او در تمرین پرسپولیس با استقبال 400 نفری هواداران این تیم در درفشی فر همراه بود.


 دنیزلی در نخستین بازگشت خود به ورزشگاه آزادی هم یک پیروزی قاطع با 4 گل را مقابل شاهین بوشهر جشن گرفت.

با پیروزی حماسی در دربی پایتخت بار دیگر نشان داد محبوبیت او نزد هواداران پرسپولیس بی جهت نیست و به تیتر یک مطبوعات و رسانه های ایران و ترکیه تبدیل شد. دنیزلی گفته بود این پیروزی معجونی از معجزه و واقعیت بود.


 او علاوه بر این ها با نوع گفتار و رفتارش هم تفاوت های یک مربی بزرگ و بین المللی را با همتایان ایرانی اش نشان داد!


 با حضور دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس، دیگر کسی روی سکوهای ورزشگاه آزادی به نشانه اعتراض نام علی دایی را صدا نزد چرا که افندی انتقام 4 شکست در دربی پایتخت را با تیم 10 نفره اش گرفته بود!


 او در لیگ قهرمانان آسیا هم الشباب امارات را 6 تایی کرد و انتقام شکست سنگین 5-1 وینگادا را با پیروزی 3 بر صفر تیمش در دوحه از الغرافه گرفت و پرسپولیس را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رساند.


 دنیزلی در نهایت در تاریخ 2/4/91 از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس کناره گیری کرد اما بی گمان او را باید یکی از محبوب ترین مربیان تاریخ باشگاه پرسپولیس دانست.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
قراردادهای میلیاردی پای سازمان بازرسی را به فدراسیون فوتبال باز کرد
قلعه‌نویی: از بی‌سابقه ترین قرارداد تاریخ به‌خاطر استقلال گذشتم/مجیدی را نمی‌خواهم
میثاقیان: کسی که سالی ۵۰۰ میلیون می‌گیرد، باید تحمل چَک مربی را داشته باشد
راسل: رونالدو دوازدهمین بازیکن خوب دنیاست چون یازده نفر اول بارسایی اند