جلال حسينی مدافع ميانی و ملی‌پوش پرسپوليس شرايط اين تيم را مناسب توصيف می‌كند و معتقد است كه وضعيت پرسپوليس نگران‌كننده نيست


گل: جلال حسینی مدافع میانی و ملی‌پوش پرسپولیس شرایط این تیم را مناسب توصیف می‌كند و معتقد است كه وضعیت پرسپولیس نگران‌كننده نیست و سرمربی به زودی معرفی خواهد شد.

حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌كند:« خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بازیكنان با تمركز بالایی تمرینات بدنسازی را پشت سر می‌گذارند. یك مربی بدنساز بسیار خوب هم در كنار تیم قرار دارد و باید بگویم كه كار آقای چیذری فوق‌العاده است. بعضی از بازیكنان پرسپولیس قبلا هم با او كار كرده‌اند و چیذری تمرینات بدنسازی بسیار خوبی را برای بازیكنان در نظر گرفته است.»

حسینی در پاسخ به این سوال كه آیا انتخاب نشدن سرمربی پرسپولیس نگران‌كننده نیست خاطرنشان می‌كند:« مطمئنا اگر سرمربی بیاید همه چیز تكمیل خواهد شد ولی ما الان تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهیم و آقای عاشوری هم به تیم كمك می‌كند. چون در فصل بدنسازی هستیم مشكل خاصی وجود ندارد و نگران انتخاب سرمربی نیستیم. مطمئنا آقای رویانیان تلاش خواهد كرد تا خیلی زود سرمربی را در این هفته معرفی كند.»

حسینی در پاسخ به این سوال كه از بین 3 گزینه خارجی پرسپولیس كدامیك را ترجیح می‌دهی خاطرنشان می‌كند:« من بیشتر از متسو شناخت دارم ولی معتقدم باشگاه با دقت شرایط هر 3 مربی را بررسی خواهد كرد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت. امیدوارم هر كس مربی پرسپولیس شود بتواند به این تیم كمك كند.»

بعضی از بازیكنان پرسپولیس از جمله حسین ماهینی در مصاحبه‌های خود گفته‌اند كه هر جا می‌روند از آنها در مورد مبلغ قراردادشان سوال می‌شود. حسینی اما در این مورد می‌گوید:«‌ هیچ كس از من نمی‌پرسد چقدر پول گرفتی در ضمن دلیلی ندارد كه این مورد به كسی جواب بدهم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
نگاهی به ارقام نجومی ستاره های لیگ برتر
همه برای ایران بازی کردند/ تیم ملی والیبال امیدوار شد
ثبت قرارداد محسن بنگر با پرسپولیس /گزارش تصویری
فراز کمالوند حق همکاری با هیچ باشگاهی را ندارد