پیروزی بارسلونا، منچستریونایتد و بایرن مونیخ
تیم های بارسلونا، منچستریونایتد و بایرن مونیخ دیدارهای خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی آغاز کردند و تیم های چلسی با یوونتوس در دیداری رو در رو به تساوی رسیدند.


به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار پیگیری شد.

در گروه E و در مهم ترین دیدار چلسی انگلیس در استمفورد بریج میزبان یوونتوس ایتالیا بود. در این دیدار اسکار، بازیکن 21 ساله و برزیلی چلسی در دقیقه های 31 و 33 دروازه یوونتوس را باز کرد. آرتورو ویدال نیز در دقیقه 38، فابیو کوالیارلا 80 برای یوونتوس گلزنی کردند تا در پایان امتیازها تقسیم شود.

در دیگر دیدار این گروه شاختار دونتسک اوکراین در دانبس آره نا میزبان نورداشلاند دانمارک بود. هنریخ امخیتاریان در دقیقه های 44 و 76 برای تیمش 2 بار گلزنی کرد تا شاختار بتواند در خانه به پیروزی برسد.

در گروه F دیدار حساسی بین تیم های بایرن مونیخ آلمان و والنسیا اسپانیا در آلیانس آره نا برگزار شد. در این دیدار باستین شواین اشتایگر در دقیقه 38 و تونی کروس در دقیقه 76 گل های باواریایی ها را وارد دروازه حریف کردند. نلسون والدز نیز در دقیقه 91 تک گل والنسیا را زد تا در پایان تیم پر طرفدار آلمانی بتواند به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کند.

در دیدار دیگری که در این گروه برگزار شد، تیم های لیل فرانسه و باته از بلاروس با یکدیگر روبه رو شدند که در پایان لیل در ورزشگاه خانگی خود با شکست 3 بر یک به کار خود پایان داد. الکساندر وولودکو 6، ویتالی رودینوف 20 و ادگار اولخنوویچ 43 برای باته گل زدند و تنها گل لیل را نیز آئورین چدجو در دقیقه 60 به ثمر رساند.

در گروه G بارسلونا اسپانیا در نوکمپ میزبان اسپارتاک مسکو روسیه بود. کاتالان ها این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به پایان بردند. برای بارسا تییو 14، لیونل مسی 72 و 80 گلزنی کردند و گل های اسپارتاک را نیز دنی آلوز 29 (گل به خودی) و رومولو 59 وارد دروازه بارسلونا کردند.

در دیدار دیگری که در این گروه برگزار شد سلتیک و بنفیکا در سلتیک پارک گلاسگو با هم روبه رو شدند که در پایان این دیدار با نتیجه بدون گل تمام شد.

در گروه H تیم های منچستریونایتد انگلیس و گالاتاسرای ترکیه در اولدترافورد شهر منچستر باهم دیدار کردند که این دیدار در پایان با تک گل مایکل کریک در دقیقه 7 به سود شیاطین سرخ به اتمام رسید.

در دیگر دیدار این گروه اسپورتینگ براگا پرتغال در زمین خودی با 2 گل مغلوب کلوژ رومانی شد. 2 گل کلوژ را رافائل باستوس در دقیقه های 19 و 34 وارد دروازه میزبان کرد تا تیمش با پیروزی میدان را ترک کند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com



مطالب داغ ورزشی:
صحنه زیبا از بازی فدرر و جوکویچ/فیلم
فتوکاتور/ چوب کی روش گله، هر کی نخوره خله!
بهترین و بیادماندنی ترین صحنه های فوتبال/فیلم
8 پرده از عصیانگری های جادوگر شماره 8
راه آسان عنايتی برای پیوستن به آبی پوشان!