محمد رویانیان در برنامه 90 گفت:«480 میلیون تومان برای قرارداد با مانوئل دروغ محض است.»

خبرآنلاین:محمد رویانیان که روی خط برنامه 90 رفته بود تا بگوید فدراسیون با عقب انداختن بازی این تیم در جام حذفی به آنها آوانس نداده است به تله عادل فردوسی پور افتاد و حسابی سئوال پیچ شد. رویانیان که تاکید داشت بهروان تلفن های شان را جواب نمی دهد ، تاکید داشت آنها نامه زدند و می خواستند بازی های شان بعد از نیم فصل باشد چون در تمام اردوهای ملی 8 یارشان را نداشتند و این 20 روز ، 20 روزهای دوری بازیکنان شان از تمرینات دلیل باخت های متوالی این تیم در نیم فصل اول بوده پس حق داشتند تا در جام حذفی ، کمی استراحت بیشتری داشته باشند اما مورد قبول قرار نگرفته است. عادل اما بلافاصله به دلایلی که رویانیان می آورد ف اضافه کرد که آنها از بند پرسپولیس بودن هم استفاده کرده اند. رویانیان بعد از این شروع کرد به گلایه از همه ناسازگاری های فوتبال با پرسپولیس:« کجا شرایط به نفع ماست. سال قبل که ما را آقای عزیز محمدی از جام حذفی حذف کرد . این هم که حال و روزمان است و وضع مربی مان و ...»

فردوسی پور در ادامه به سراغ قصه سرمربی پرسولیس رفت. او تاکید داشت که پول مانوئل باید پرداخت شود . اینکه چرا قرارداد او با پرسپولیس در سازمان لیگ به مبلغ 480 میلیون ثبت شده است. رویانیان اصرار داشت این موضوع را نمی داند اما مبلغ قرارداد مانوئل خیلی بیشتر از این خرف هاست. او رقم 480 میلیونی را دروغ محض خواند. عادل تاکید داشت اگر مانوئل کنار گذاشته شده ، باید پولش را بدهند که رویانیان تاکید داشت ، عادل رقم مورد نظرش را اعلام کند تا همان پول را به مربی پرتغالی بدهند.

بحث بر سر سفرهای رویانیان و شعاری بودن کارهای او مطرح شد. اینکه چرا شیرینی همه سمت های مربوط به پیشکسوتان را می گیرد و .. که رویانیان در این باره گفت:« من هر پیشکسوتی را گذاشتم ، خودشان یک بحثی راه انداختند که مجبور شدم  آدم خودم را بگذارم اینجا. به هر حال انشالله اگر زنده باشم سعی می کنم این مشکل را هم حل کنم»

رویانیان در پایان این بازی به عادل گفت:« کاش هر کس را روی خط برنامه ات می آمد مثل من محاکمه می کردی. این طوری فوتبال پاک می شد.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشي:
پس از فسخ قرارداد منوچهری و ميداودی؛ مجيدی و مولايی به استقلال نزديك شدند
انصاری فرد بخواهد می تواند از پرسپوليس جدا شود
قوچان نژاد با شکست از سنت تروئیدن جدا شد/ گوچی دومین رضای تاریخ استاندارد لیژ !
شناسنامه ناصر حجازی/ عكس