به میداوودی ۵۰۰ میلیون نداده‌ایم. او آمد به ما کمک کند تا تکانی در جدول بخوریم. در واقع به حضور میداوودی احتیاج داشتیم.

گل:بعد از یک برد خارج از خانه روبروی داماش، آلومینیوم روزهای خوشی را با اکبر میثاقیان سپری می‌کند. میثاقیان درباره شریط آلومینیوم می‌گوید: «شرایط خوبی داریم. برای چند روز به مشهد رفتم و حالا دوباره به بندر آمده‌ام تا تمرینات را از سر بگیرم. به آینده امیدواریم و شک نکنید با این بازی‌هایی که ارائه می‌دهیم در لیگ بر‌تر می‌مانیم و از منطقه خطر خارج می‌شویم. بازیکنان خوبی در اختیار داریم که به توانایی‌های آن‌ها ایمان داریم. به همین خاطر با اطمینان از بقا در لیگ بر‌تر حرف می‌زنم.»

گفته می‌شود آلومینیوم برای خرید میداوودی مبلغی در حدود ۵۰۰ میلیون هزینه کرده. میثاقیان در این‌باره می‌گوید: «به میداوودی ۵۰۰ میلیون نداده‌ایم. او آمد به ما کمک کند تا تکانی در جدول بخوریم. در واقع به حضور میداوودی احتیاج داشتیم. بازیکنان ما جوان بودند و نیاز بود بازیکنان باتجربه‌ای مثل میلاد و مجتبی زارع در کنارشان باشند. از وقتی هم میلاد آمده شرایط خط حمله ما خیلی تغییر کرده.»

میثاقیان درباره اینکه چرا میداوودی گل نمی‌زند می‌گوید: «قرار نیست که میلاد فقط گل بزند. نباید همه بار خط حمله را روی دوش میداوودی قرار بدهیم. مدافعان حریف از میلاد محافظت می‌کنند و آن وقت دیگر مهاجمان ما از این شرایط استفاده می‌کنند و دروازه حریفان را باز می‌کنند. ضمن این‌که مطمئنم میلاد راه می‌افتد و پایش به گلزنی هم باز می‌شود.»

برنامه ۹۰ صحنه‌ای را به تصویر کشید که پای میثاقیان به وریا غفوری خورد و مدافع نفت تهران به زمین افتاد. خیلی‌ها گفتند میثاقیان به غفوری جفت پا انداخته. سرمربی آلومینیوم می‌گوید: «من در هواپیما بودم و نود را ندیدم اما باورکنید به غفوری جفت پا نینداختم. کار من از قصد نبود و از او هم عذرخواهی کردم. اصلا چه کاری است که من به بازیکن حریف جفت پا بیندازم؟!»

در فوتبال ایران به میثاقیان لقب دل‌بوسکه می‌دهند، همان كسي كه ديشب به عنوان مربی سال جهان انتخاب شد. ميثاقيان درباره اين انتخاب می‌گوید: «دل بوسکه این همه عنوان آورده و با اسپانیا قهرمان اروپا و جهان شده. حقش بود که بهترین مربی جهان شود. البته من کجا و او کجا؟ دل‌بوسکه ۳۰۰ کیلو است و من نصف او هم نیستم و یک انگشت او هم نمی‌شوم. البته در ایران به من لطف دارند و می‌گویند دل‌بوسکه. من هم مجبور می‌شوم بگویم من بهترین مربی جهان شدم و عبدالله ویسی که گواردیولا است دوم!»





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
پوستر روز-بوفون بهترین دروازه بان قرن ۲۱
مدافع استقلال: قلعه‌نویی مثل کی‌روش است
وقتی تختی روی بازگشت به وطن نداشت
جانشین رویانیان مشخص شد!