مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید از رسانه‌هایی که بدون منبع خبر لیست مازاد این تیم را منتشر کردند اعلام جرم می‌کند.

فارس:محمد رویانیان در خصوص برخی اخبار مبنی بر لیست مازاد پرسپولیس اظهار داشت: من لیست مازادی را که برای پایان فصل در برخی از رسانه‌ها اعلام شده تکذیب می‌کنم.

 

وی افزود: هیچ بازیکنی تا به امروز از سوی مدیرعامل و سرمربی در لیست مازاد نبوده اما متاسفانه برخی‌ها که هدفشان را نمی‌دانم چیست، اقدام به اعلام لیست مازاد پرسپولیس می‌کنند.

 

رویانیان ادامه داد: رقابت هنوز برای پرسپولیس باقی است. من تا به امروز از گل‌محمدی هیچ درخواستی مبنی بر لیست مازاد نکردم و چنین کاری در این شرایط حساس در دستور کار ما نیست اما متاسفانه برخی رسانه‌ها با گمانه‌زنی و اسامی بازیکنانی جز ضربه زدن به دنبال هدف دیگر در پرسپولیس نیستند تا سود خود را از این بابت بگیرند.

 

وی ادامه داد: هدف این آقایان ضربه زدن به پرسپولیس است نه چیز دیگر اما بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این رسانه‌ها اعلام می‌کنم اگر لیست مازاد را بدون هیچ منبعی اعلام کنند تا پرسپولیس را به هم بریزند اعلام جرم و حتی شکایت می‌کنم. این کار برخی آقایان درست نیست و این افراد مطمئن باشند با برخورد جدی من روبرو خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: جو‌سازی علیه پرسپولیس و به هم زدن این تیم این بار با لیست مازاد برنامه‌ریزی شده است. مطمئن باشید اگر قرار به تهیه لیست مازاد باشد کمترین جدایی‌ها را خواهیم داشت اما باز هم به همه عزیزان و دوستانم اعلام می‌کنم اگر بخواهند با این کار در آستانه شرایط حساس پرسپولیس جو را به هم بزنند اعلام جرم می‌کنم و هرگز کوتاه نمی‌آیم چون ما لیست مازادی نداریم. چرا باید فقط در مورد تیم ما اینگونه مسائل مطرح شود؟ مگر تیم‌های دیگر لیگ برتر وجود ندارند که فقط به ما گیر می‌دهند.

 

وی تاکید کرد:هدف اصلی ما قهرمانی در جام حذفی است و باید بازیکنان پرسپولیس به گوش باشند که برخی‌ها می‌خواهند در این میان با تفرقه‌اندازی و ایجاد تنش مشکلاتی را ایجاد کنند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. بازیکنان ما تا روز آخر کار خود را انجام خواهند داد و هرگز نباید به این شایعات و مسائلی که برای ضربه زدن به تیم مطرح می‌شود توجه کنند. شاید برخی‌ این وسط ناراحتند که چنین خبرهای کذبی را اعلام می کنند اما بهتر است دیگر دست از این کار خود بردارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
امیر دست راستش را ندارد/ خسرو غایب بزرگ چهارشنبه
هدایتی برای چه به فوتبال آمده و برای چه مانده است؟ n میلیارد تومان هزینه برای چه؟
تاکید دوباره مدیر عامل نفت تهران برای میزبانی از استقلال/قنبرزاده:با آنها در آزادی بازی نمی کنیم
دژاگه، بهترین بازیکن سال 91 فوتبال ایران