بازیكن ایرانی
گیمور سرشناس كشورمان توانست با شایستگی جایزه بزرگ گران ترین تورنمنت فوتبال دیجیتالی جهان كه در ابوظبی برگزار شد را كسب كند.
 نخستین دوره تورنمنت «بازیكن میلیونی» كه با جوایز 4 ملیون درهمی خود گرانترین رقابت های فوتبالی «پلی استیشن» جهان نیز به شمار می رود، 21 هزار شركت كننده در چند گروه سنی (دختر و پسر) از كشورهای مختلف جهان داشت كه پس از رقابت های مقدماتی كه با بازی pro evolution soccer 2013 در 7 شیخ نشین كشور امارات برگزار شد 500 گیمور به  مرحله  پایانی آن راه یافتند.

دراین میان «معین عموزاده» 22 ساله كه سرشناس ترین بازیكن كشورمان در این رشته به شمار می رود با تیم باشگاهی مورد علاقه خود رئال مادرید پا به این رقابت ها گذاشت تا این كه پس از انجام ده بازی با پشت سر گذاشتن همه شركت كنندگان به همراه بازیكن اماراتی كه تیم بارسلون را برگزیده بود به فینال رقابت های جام دیجیتال راه یافت.

گزارش مسابقه

بازی پایانی این تورنمنت در سالن دنیای فراری (بزرگ‌ ترین شهربازی سرپوشیده جهان) كه در جزیره یاس شهر ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی قرار دارد با حضور تعداد زیادی از تماشاگران اماراتی و شیخ زاید بن منصور آل نهیان شاهزاده اماراتی برگزار شد.
  «معین عموزاده» در این مسابقه  با انتخاب تیم «رئال مادرید» كه چندان مورد حمایت تماشاچیان عرب نبود نیمه اول را با برتری 4 بر 2 نسبت به «عبدالله صالح» بازیكن اماراتی كه تیم «بارسلون» را انتخاب كرده بود پشت سر گذاشت. اما در نیمه دوم بازی این تیم «بارسلون» بود كه موفق شد  با به ثمر رساندن 4 گل ضمن جبران عقب ماندگی خود بازی را به تساوی بكشاند و پس از پایان نود دقیقه مجازی بازی فینال با نتیجه برابر 6-6 برای تعیین سرنوشت برنده رقابت ها به دو نیمه وقت اضافی و یا انجام ضربات پنالتی كشید.

در نیمه نخست اضافی مسابقه «معین عمو زاده» گیمور موفق و خونسرد كشورمان توانست با یك گل از رقیب اماراتی خود پیش افتد و با آغاز نیمه اضافی دوم نیز در میان بهت تماشاگران و تاثر بازیكن اماراتی كه از تشویق بی امان هموطنان خود در طول مسابقه بهره می برد ، با  یك گل تكنیكی دیگر امید اماراتی ها را نا امید كرد و بالاخره این رقابت در پایان 120 دقیقه مجازی با اختلاف دو گل زیبا و برتری 8 بر 6 رئال مادرید (عموزاده) پایان یافت.  

متعاقب این مسابقه كه از شبكه ماهواره ای دوبی اسپرت پخش می شد در ساعات اولیه بامداد 29 رمضان مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان آن برگزار شد. معین عموزاده از ایران با كسب مقام اول ، برنده جایزه بزرگ و یك میلیون درهمی تورنمنت «بازیكن میلیونی» گردید . نفر دوم تورنمنت «عبدالله صالح مبارك» از امارات بود كه موفق به دریافت جایزه سیصد هزار درهمی شد.حسن وهلان از امارات نیز جایزه یكصد هزار درهمی مقام سوم را كسب كرد. همچنین حمد الشامسی  از «امارات»، بندر المطیری از «كویت»، عبد الله البلوشی و سعود عبد الله  هر دو از «امارات»، محمد عبد العزیز و محمد عبد الرحمن از«عربستان سعودی»، عتیق عیسى از «امارات» عناوین چهارم تا دهم و سایر جوایز نقدی را از آن خود كردند. به همه 500 گیمور راه یافته به رقابت های پایانی این تورنمنت پر هزینه نیز و تماشاچیان (به قید قرعه)جوایز نفیسی تعلق گرفت و به همین دلیل این تورنمنت كه در طول ماه مبارك رمضان برگزار گردید بزرگترین و گرانترین رقابت ها از نظر جوایز و پاداش های در نظر گرفته شده جهان به ارزش 4 میلیون درهم معرفی شد.

گفتنی است ، «معین عموزاده تبریزی» دانشجوی مهندسی و بازیكن 22 ساله كشورمان  كه عناوین پرافتخاری در مسابقات جام دیجیتال كشور و جهان در اختیار دارد  و پرافتخارترین بازیكن كشورمان در این رشته به شمار می رود در پایان مراسم با تشكر از دست اندركاران این رقابت ها و در گفتگو با رسانه های اماراتی با اعلام این كه با 7 ساعت تمرین روزانه و با آمادگی كامل پیش از مسابقه ها از ایران برای شركت در این مسابقات آمده ، موفقیت خود را مرهون توفیق الهی ، تلاش و تمرینات زیاد و مساعدت و زحمات 5 تن از دوستانش  دانست و گفت: كه در نظر دارد  بخشی از جایزه خود را نیز با آنها تقسیم كند.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:admcsport.com/ themillionplayer.com


مطالب پیشنهادی:
چهره فرهاد مجیدی با گرافیکی فوق العاده در بازی pes 2014+ عکس
پرتماشاگرترین تیم های فوتبال اعلام شدند
نامزد و همسران بازیکنان لیگ ایتالیا(1)+ تصاویر
جنیفر لوپز و نامزدش میهمان تمرین مادریدی ها+ تصاویر
دختـر پرنـده ایـرانـی!+ تصاویر