جباری
مجتبی جباری قصد خداحافظی از تیم ملی فوتبال ایران را دارد اما هنوز موفق نشده با کارلوس‌ کی‌روش صحبت کند.
خبر خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی فوتبال و پاسخ مثبت کارلوس کی‌روش به این اقدام در یکی از روزنامه‌های ورزشی منتشر شده بود اما جباری در پاسخ به رسانه‌ها تمایلی برای صحبت در این رابطه نداشت!

واقعیت ماجرای خداحافظی جباری چه بود؟

واقعیت ماجرا این است که جباری به خاطر وضعیت جسمانی و مصدومیتی که از سال‌ها پیش همواره همراه او بوده تصمیم گرفته در آستانه جام‌جهانی از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی و به زعم خودش میدان را برای بازیکنان جوان خالی کند. او یکی از بزرگان تیم را واسطه گرفته بود تا موضوع را با کی‌روش در میان بگذارد تا احیانا پس از صحبت مستقیم با او بتواند خیلی دوستانه از تیم ملی جدا شود.

واکنش کی‌روش به پیغام جباری

اما کارلوس کی‌روش در واکنش به پیغام جباری عنوان کرده است که او در لیست من برای سفر به برزیل حضور دارد و کادر فنی روی این بازیکن حساب باز کرده اما اگر خودش تصمیم به خداحافظی گرفته، این موضوع دیگر به من مربوط نمی‌شود و جباری می‌تواند موضوع را با فدراسیون در میان بگذارد!

تکلیف هافبک ایرانی الاهلی قطر چه می‌شود؟

اما با توجه به عکس‌العمل جباری نسبت به جستجوی رسانه‌ها درباره این موضوع و همچنین واکنشی که کی‌روش داشته، شاید هنوز هم نتوان تصمیم جباری را قطعی دانست چرا که به نظر هر احتمالی در این باره وجود دارد و ممکن است پس از صحبت‌های ردوبدل شده کی‌روش همچنان او را به تیم ملی دعوت کند یا جباری از تصمیمش منصرف شود!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
گل سه امتیازی جباری+ ویدئو
هدیه مسی به همسرش+ عکس
کفش های عجیب فشنگچی در ساحل+ عکس
جادوگران ایران و جهان+ عکس
تنها دختر بر روی نیمکت بایرن مونیخ+ تصاویر