پیروزی یاران علی کریمی
دیدار دو تیم یاران علی کریمی و رسانه ورزش از ساعت 14 در دانشگاه شهیدبهشتی با هدف مبارزه علیه سرطان آغاز شد که این دیدار با پیروزی پرگل تیم یاران کریمی به پایان رسید.
در این دیدار که ستاره های سابق و حال حاضر سرخابی ها در ترکیب تیم یاران علی کریمی و اهالی رسانه و مطبوعات با هدف کمک به بیماران سرطانی قرار دارند، علی پروین سرمربیگری تیم یاران کریمی را برعهده دارد. برای تیم یاران کریمی وحید طالب لو، مهدی هاشمی نسب، بهروز رهبری‌فر، علی انصاریان، محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، مهدی مهدوی کیا، حمید استیلی، محسن عاشوری، علی کریمی و آتیلا حجازی به میدان رفته اند و روی نیمکت این تیم نیز ستاره هایی چون احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، محسن خلیلی، ادموند بزیک، علیرضا اکبرپور، بهنام ابوالقاسم پور حضور داشتند. از ستاره های دنیای تلویزیون و هنر نیز می‌ توان به حضور عادل فردوسی پور، احسان علیخانی، روزبه نعمت اللهی اشاره کرد.

این دیدار در نهایت با پیروزی 5 بر 1 به سود یاران کریمی به پایان رسید. مهدی هاشمی‌نسب (3 بار)، علیرضا اکبرپور و محسن خلیلی برای یاران کریمی گل زدند و تک گل رسانه ورزش را عادل فردوسی‌پور از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

حاشیه های این دیدار به شرح زیر است:

* دیدبوسی علی کریمی با نیمکت نشینان تیمش از نکات جالب توجه این دیدار بود که با شوخی هایی از سوی پروین و عابدزاده و کریم باقری همراه بود.

* وحید طالب لو بعد از 30 دقیقه به دلیل حضور در تیمش از زمین خارج شد و بهنام ابوالقاسم پور مهاجم سابق پرسپولیس و سایپا به جای او درون دروازه قرار گرفت.

* حدود 3 هزار تماشاگر که نیمی از آن را بانوان دانشجوی این دانشگاه تشکیل می‌ دادند، از نزدیک شاهد این جدال بودند و به شدت بازیکنان درون زمین را تشویق می‌ کردند. عادل فردوسی پور، احسان علیخانی و احمدرضا عابدزاده و علی کریمی از بازیکنان محبوبی بودند که به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند.

* نیمه اول دیدار دو تیم با نتیجه صفر ـ صفر به پایان رسید، احمدرضا بعد از حضور در زمین به شوخی به بازیکنان گفت این چه طرز بازی کردن است.

* با آغاز نیمه دوم هنرمندان دیگر برای تماشای این بازی حضور پیدا کردند که می‌ توان به لیلا بلوکات، شقایق دهقان، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی اشاره کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
لابی فردوسی پور و کی روش + تصاویر
علی دایی در کنار همسر و دختر/ عکس
سردار آزمون در بوتیک خواهرش + عکس
پیکه برای دومین بار پدر شد
بازی کردن فرهاد مجیدی با پسرش + عکس