الأهلی در ادامه روند خوب خود با "زلاتکو کرانچار" توانست در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر دو برابر الشمال به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را به دست آورد.

هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار آغاز شد. الأهلی که چند هفته‌ای است "زلاتکو کرانچار" را روی نیمکت خود می بیند در خانه از الشمال پذیرایی کرد و توانست برابر این تیم با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد تا سه امتیاز حساس دیگر را به دست آورد.

برای الأهلی در این دیدار خانگی "مشعل عبدالله" (دو گل) و "دیوکو" یک گل به ثمر رساند. مجتبی جباری ستاره ایرانی الأهلی در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد اما سید جلال حسینی برای نخستین بار در ترکیب اصلی به میدان نرفت اما در نیمه دوم به بازی رفت.

الأهلی در ابتدای فصل "میلان ماچالا" را روی نیمکت خود داشت اما این مربی باتجربه صرب به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد و جای خود را به "کرانچار" داد. "کرانچار" با الأهلی نتایج خوبی به دست آورده است و در سه دیداری که روی نیمکت این تیم بوده سه پیروزی به دست آورده تا نشان دهد گزینه خوبی برای این تیم بوده است.

الأهلی با این پیروزی 32 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد تا یکی از تیم های باشد که شانس سهمیه لیگ قهرمانان را داشته باشد. در جدول رده بندی السد با 43 امتیاز صدرنشین است و لخویا با 41 امتیاز در رده دوم قرار داد.

در دیگر دیدار برگزار شده الغرافه توانست در خانه قطر با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir