سرمربی ایتالیایی رئال مادرید عنوان کرد آرزو دارد تا روزی هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده گیرد.

"کارلو آنچلوتی" سرمربی ایتالیایی رئال مادرید این فصل با تیمش در صدر جدول لیگا قرار گرفته است و در لیگ قهرمانان نیز توانسته با برتری برابر شالکه در خاک آلمان گام بلندی برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها بردارد.

"کارلو آنچلوتی" درباره شرایط رئال مادرید قبل از بازی برابر ویارئال که قرار است در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود گفت: خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و همه بازیکنانم را به طور کامل در اختیار دارم. "گرت بیل" همراه بقیه بازیکنان به خوبی تمرین کرد و مشکلی برای بازی برابر ویارئال ندارد. درباره سایر بازیکنان نیز باید بگویم که "مودریچ" به تازگی تمرینات خودش را با تیم شروع کرده است و نمی‌تواند برابر ویارئال به میدان برود ولی به احتمال زیاد در هفته‌های آتی به میدان خواهد رفت. "مودریچ" را کاملا زیر نظر داریم و می‌خواهیم حضور موفقیت‌آمیزی در فوتبال داشته باشد. درباره بازیکنان غایب نیز باید بگویم که "سرخیو راموس"، "خدیرا" و "خامس رودریگس" در بازی برابر ویارئال غایب هستند ولی نگرانی نداریم چرا که بقیه بازیکنان هستند که جای خالی این بازیکنان را پر می‌کنند.

سرمربی رئال مادرید درباره آرزویش در دنیای مربیگری گفت: در شرایطی هدایت رئال را بر عهده دارم که قبلا نیز همراه دیگر تیم‌ها آن را تجربه کردم. با تیم‌های بزرگی در ایتالیا و پاری سن ژرمن در فرانسه مربیگری کردم و همیشه تلاش کردم تا تیمم برای قهرمانی بجنگد و همیشه در کورس قهرمانی بوده است. شاید کم کم وقتش برسد که تصمیم متفاوتی بگیرم و حضور در تیم ملی را تجربه کنم. آرزوی من مربیگری در تیم ملی ایتالیا است. می‌خواهم روزی به این آرزو برسم و هدایت تیم ملی کشورم را بر عهده بگیرم. البته ایتالیا در حال حاضر مربی دارد.

نمی‌خواهم برای "کونته" شایعه درست کنم. اگر الان از تیم ملی فوتبال ایتالیا با من تماس گیرند بدون شک جواب منفی خواهد بود. ایتالیا الان مربی بزرگی چون "آنتونیو کونته" را در اختیار دارد. او مربی بسیار خوبی است و عملکرد رضایت بخشی داشته است. تیم ایتالیا الان در شرایط خوبی قرار دارد.

آنچلوتی درباره این سوال که آیا در نشست های خبری عصبانی شده است یا نه گفت: نه من معمولا مربی آرامی هستم و دوست ندارم که کنترل خود را از دست دهم. باید به عنوان مربی تیم بزرگی چون رئال رفتار خوبی داشته باشم. من در آنفیلد کنترل خود را از دست دادم و به همین خاطر هم از همه عذرخواهی کردم. من هیچگاه در نشست های خبری دروغ نگفته‌ام. اصلا چنین رفتاری را نخواهم داشت اما بعضی ها آنچه را که دوست دارند می‌گویند.

آنچلوتی درباره جدایی "خدیرا" از رئال گفت: باشگاه رئال مادرید نمی‌خواهد "خدیرا" را از دست دهد، چرا که او در پست خود بازیکن بسیار شایسته‌ای است. "خدیرا" بازیکن حرفه‌ای است و دوست داریم که از او در ترکیب اصلی رئال بهره گیریم. وقتی مشکلی برای رئال به وجود می‌آید رختکن تیم آرامش خود را از دست نمی دهد. باید همه بازیکنان بدانند که مهم نیست چند دقیقه در ترکیب رئال به میدان می‌روند بلکه مهم این است که همیشه تمرکز داشته باشند. سیستم چرخشی تنها برای رهایی از آسیب دیدگی بازیکنان نیست، بلکه بهترین وسیله برای دادن انگیره به بازیکنان است. "مارسلو" و "ایسکو" هرگاه به عنوان یار جایگزین به میدان رفتند نمایش بسیار خوبی داشتند و این باعث می‌شود تا ما استفاده بیشتری از آنها داشته باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir