رئیس سابق انستیتو کشتی ایران درگذشت
استاد ضیاء معینی رئیس سابق انستیتو کشتی درگذشت.

استاد ضیاء معینی رئیس سابق انستیتو کشتی و از اساتید برجسته دانشگاه بعلت تشدید بیماری سرطان دیروز (سه شنبه) دارفانی را وداع گفت. دکتر معینی کشتی‌گیر سابق لرستانی و از همدوره‌های منصور برزگر و عبدالله موحد، محمد فرهنگ‌دوست و قهرمانان بسیاری در دهه 40 و 50 هجری شمسی بود. وی بعنوان مترجم کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی برنده کتاب سال در سال 1382 شد.

معینی که دکترای فیزیولوژی ورزشی داشت در طول هشت سال دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و دارای چند کتاب ترجمه شده و 27 مسئولیت مختلف در کشتی و ورزش طی 30 سال گذشته بوده است.

جامعه کشتی کشور درگذشت این پیشکسوت کشتی را خدمت خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت دارد. زمان و مکان مراسم تشییع و ترحیم آن مرحوم متعاقبا اعلام می شود.

منصور برزگر عزادار شد

استاد منصور برزگر قهرمان جهان و المپیک، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در غم از دست دادن "حسین برزگر" برادر گرامیشان عزادار شد.

جامعه کشتی کشور مصیبت وارده را به جناب آقای برزگر و خانواده محترم آقای حسین برزگر تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران دارد. ضمنا مراسم ترحیم آن مرحوم روز پنج شنبه 6 فروردین ماه از ساعت 15 تا 16:30 در مسجد النبی نارمک برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir