دو خبرنگار ورزشی ایرانی در سقوط هواپیمای ایرباس آلمانی جان باختند
خبر درگذشت دو خبرنگار ورزشی ایرانی در سانحه سقوط هواپیمای ایرباس 320 آلمان، کام اهالی رسانه را تلخ کرد.

در آغازین روزهای سال 1394 خبری ناگوار، کام اهالی رسانه را تلخ کرد. باز هم با شنیدن خبر یک سقوط، غم و اندوه در دل‌های داغدیده اهل رسانه لانه کرد؛ اندوهی سخت طاقت‌فرسا و اندیشه‌ای سرشار از طعم گس نادانسته‌ها از فردایی که نیامده، از سرنوشتی که انتظار آدمی را می‌کشد و این که فردا روز، نوبت به کداممان می‌رسد!

میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگاری بودند که بیش از یک دهه در حوزه رسانه‌های ورزشی قلم زدند و رسالت خود را در سیراب ساختن مخاطب میلیونی ورزش به انجام رساندند. این دو در سال‌های فعالیت خود با تلخی و شیرینی کار خبر زندگی کردند، با خوبی‌هاش شاد شدند و با بدی‌هایش گریستند. این بار اما تلخ‌کامی روزگار امان‌شان نداد تا بار دیگر روزهای خوب را رقم بزنند و یک سقوط، پایان کارشان بود. آن عزیزان در راه انجام رسالت خبری و انجام وظیفه تا پای جان رفتند و نام‌شان ابدی شد.

میلاد حجت‌الاسلامی خبرنگاری را از سال 1382 با عضویت در انجمن دانشجویان خبرنگاران ایران (ایسنا) آموخت و از همان زمان فعالیت‌ رسانه‌ای خود را در سرویس ورزشی ایسنا آغاز کرد و تا اواسط سال 1388 در ایسنا حضور داشت. اسلامی از سال 1392 به عضویت خبرگزاری تسنیم درآمده بود. حسین جوادی هم نزدیک به یک دهه فعالیت خبری بویژه در حوزه ورزشی داشت و طی سال‌های اخیر تاکنون در روزنامه وطن امروز قلم می‌زد.

این خبرنگاران که برای پوشش رسانه‌ای بازی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به اسپانیا رفته بودند، روز گذشته از بارسلون عازم دوسلدورف شدند که هواپیمای A320 در کوه‌های جنوب فرانسه دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. آنها قصد داشتند از آلمان راهی اتریش شده تا مسابقه تیم ملی ایران مقابل شیلی را پوشش دهند. تعداد سرنشینان این هواپیما 148 نفر شامل 142 مسافر، دو خلبان و چهار خدمه عنوان شده که همگی فوت کرده‌اند.

گروه ورزش سیمرغ از خداوند متعال برای روح درگذشتگان طلب مغفرت و برای خانواده داغدارشان آرزوی صبر و شکیبایی دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir