اعضای تیم المپیک درگذشت دو خبرنگار ورزشی را تسلیت گفتند
مدیران، کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال المپیک کشورمان در پیامی درگذشت دو خبرنگار ورزشی را تسلیت گفتند.

به دنبال سانحه هوایی در فرانسه و سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس که به کشته شدن مسافران این پرواز، از جمله میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران ورزشی خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز انجامید مدیر، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال المپیک کشورمان در پیامی این حادثه تاثربرانگیز را به جامعه ورزشی کشور و دوستان و خانواده این خبرنگاران تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است: «اعضای تیم المپیک کشور نیز همانند جامعه ورزشی کشور در غم از دست دادن دو تن از تلاشگران عرصه خبر داغدار شدند. حادثه‌ای جان خراش که ما را در غم فراق دو دوست و دو خبرنگار خوب کشورمان عزادار و از قلم و حضور موثرشان در رسانه‌ها و حوزه ورزش محروم کرد. این ضایعه تاسف برانگیز را به خانواده این دو عزیز و جامعه رسانه‌‎ای و ورزشی بویژه عزیزانمان در خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز تسلیت گفته و از خداوند رحمان، علو درجات الهی را برای ایشان و صبر و شکیبایی را برای دوستداران و خانواده میلاد و حسین عزیز مسئلت می نماییم.»

گفتنی است تیم المپیک کشورمان قصد دارد در جریان دومین بازی از مرحله مقدماتی المپیک در برابر تیم فوتبال امید فلسطین که فردا در استادیوم آزادی برگزار می شود، به یاد میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی با روبان های مشکی بر روی لباس های ورزشی شان همراه با در دست داشتن عکس این دو عزیز وارد بازی شوند. مکاتبات لازم به همین منظور با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir