طعنه‌ مارادونا به بلاتر
"دیگو مارادونا" با حمایت از "شاهزاده بن علی" برای قبول ریاست بزرگترین نهاد فوتبالی جهان طعنه‌ای هم به "بلاتر" زد و عنوان کرد از فساد حمایت نمی کند.

هر چه به زمان انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال فیفا نزدیک می شویم، اعتراض ها به "سپ بلاتر" شدیدتر می شود. پس از نحوه انتخاب روسیه و قطر به عنوان دو میزبان جام جهانی 2018 و 2022 صحبت هایی زیادی درباره فساد در فیفا به گوش رسید که هنوز هم سرنوشت آن مشخص نشده است.

پس از حضور "لوئیس فیگو" و "شاهزاده بن علی" برای جانشینی "سپ بلاتر"، "دیگو مارادونا" به حمایت از نماینده آسیایی جانشینی "سپ بلاتر" پرداخت و "بلاتر" را به حمایت از فساد در فیفا متهم کرد. اسطوره آرژانتینی برای ملاقات با نایب رئیس کنونی فیفا این هفته به وین سفر کرده است، او پس از ملاقات با وکیلش، "شاهزاده علی" و پسر عموی نایب رئیس فیفا متقاعد شده است تا از این نامزد اردنی حمایت کند.

او در این باره گفت: دوست دارم به "شاهزاده علی" بگویم که به هر شکل ممکنی از او حمایت خواهم کرد. من با چشمانم دیده ام که شاهزاده چگونه به پیشرفت ورزش در مناطق مختلف کمک کرده است. بارها گفته ام که من از فساد حمایت نمی کنم. من می خواهم کمک کنم تا شرایط فوتبال بهبود یابد.

"مارادونا" در 2 ماه آینده به سراسر دنیا سفر خواهد کرد تا کمپین حمایت از "شاهزاده علی" را رهبری کند. محبوبیت "بلاتر" پس از اهدای میزبانی جام جهانی به قطر و روسیه و رسوایی های پس از آن کاهش یافته است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir