اشتباه ایرانی ها در شادی پس از گل بازیکن عربستانی + عکس
در شادی پس از گل بازیکن عربستانی در بازی با فولاد، وی پیراهن خود را بالا زد و کاریکاتور یک نوجوان را نشان داد که برخی گمان کردند این کار در حمایت از اقدام اخیر مأموران فرودگاه جده بوده است.

شبی که فولاد 2- صفر به الهلال باخت، گل دوم الهلال را "ناصر الشمرانی" زد که پس از مدت‌ها برای این تیم عربستانی بازی کرد. او به همین دلیل، زیر پیراهن خود پیامی نوشته بود تا اگر به فولاد گل بزند، با نشان دادن این نوشته، بازگشت خود را اعلام کند.

"الشمرانی" بعد از گل دوم عربستان، پیراهنش را بالا زد و این نوشته را به نمایش گذاشت؛ روی زیر پیراهن این عربستانی، کاریکاتور خودش، عدد 15 و چند کلمه لاتین نوشته شده بود که بازگشت شماره 15 الهلال به میادین فوتبال را نشان می‌داد.

همچنین این حرکت وی اشاره به یک سریال طنز مراکشی نیز دارد؛ سریالی به نام "الو 15". در ضمن، شماره 15، شماره پیراهن مرد آسیا 2014 نیز هست و مرتبط با برخوردی است که سال گذشته با این بازیکن شده بود.

اما برخی هموطنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ما به اشتباه این حرکت ورزشی را به اقدام کثیف مأموران فرودگاه جده و اتفاق تلخی که برای نوجوانان 14، 15 ساله ایرانی رخ داد، ربط دادند و مدعی شدند هدف "ناصر الشمرانی" توهین به ایرانیان بود.

باور کنید این شادی گل "ناصر الشمرانی" هیچ ربطی به ماجرای فرودگاه و مردم‌آزاری پلیس‌های فاسد عربستانی ندارد و بازیکن شماره 15 الهلال فقط می‌خواست بازگشت و گلزنی خودش را جشن بگیرد.

ناصر الشمرانیناصر الشمرانی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir