پایان لیگ قطر؛ الوکره باقی ماند و الشحانیه سقوط کرد
الوکره با بردی که برابر الغرافه به دست آورد توانست در لیگ ستارگان قطر باقی بماند اما الشحانیه با دو مهره ایرانی خود به لیگ دست یک قطر سقوط کرد.

فصل 2014-2015 لیگ ستارگان قطر با انجام 7 دیدار به پایان رسید و تکلیف همه تیم ها مشخص شد. الأهلی که در ورزشگاه خانگی خود از الشحانیه پذیرایی کرد توانست با دو گل به پیروزی برسد.

در این دیدار مجتبی جباری در لیست 18 نفره الأهلی نبود اما سید جلال حسینی در ترکیب اصلی قرار گرفت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. در ترکیب الشحانیه نیز مهرداد پولادی در ترکیب اصلی قرار گرفت اما شجاعی در نیمه دوم به میدان رفت. الأهلی با این پیروزی 38 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد تا کرانچار عملکرد موفقی با این تیم داشته باشد. الشحانیه هم با این باخت به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس، العربی که در خانه القطر به میدان رفته بود با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. العربی با این شکست 35 امتیازی باقی ماند و به رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت. اشکان دژاگه بازیکن ایرانی العربی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و یک کارت زرد هم دریافت کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای سرنوشت ساز الوکره در ورزشگاه خانگی خود از الغرافه پذیرایی کرد و در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. الوکره به پیروزی در این دیدار نیاز داشت چرا که رقابت تنگاتنگی با الشحانیه در انتهای جدول رده بندی داشت و در نهایت هم توانست با پیروزی در این دیدار در لیگ ستارگان قطر باقی بماند. رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی الوکره در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و سرمربی صربستانی الوکره تصمیم گرفت که از او استفاده نکند.

لخویا که پیش از این عنوان قهرمانی خود را در فصل جاری مسجل کرده بود با 5 گل برابر السیلیه به پیروزی رسید تا "مایکل لادروپ" فصل را با بهترین شکل به پایان رساند.

نتایج دیگر دیدارها

الخور 3- ام صلال 4

السد 2- الشمال صفر

الخریطیات یک- الجیش 2

در پایان لیگ ستارگان قطر لخویا با 62 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد. السد با 57 و الجیش با 47 به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند. الشمال و الشحانیه نیز با 11 و 20 امتیاز به ترتیب در رده های 14 و 13 قرار گرفتند و فصل بعد در لیگ ستارگان قطر حضور نخواهند یافت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir