پاسخ سجادی به علت برکناری مهرعلی
نصرالله سجادی گفت: همانطور که آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم تاکید کردند سایه سیاست از سر ورزش کوتاه شود بنای کار آقای دکتر گودرزی و مدیران وزارت ورزش و جوانان اجرایی کردن همین تدبیر بوده و اجازه نمی دهیم برخی مجدد به آن دامن بزنند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با برکناری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی گفت: نگاه تخصصی و حضور افراد مسئول و آگاه به ورزش دغدغه وزیر و مدیران وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید است.

معاون وزیر درباره برکناری رئیس فدراسیون اتومبیرانی و موتورسواری گفت: همانطور که آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم تاکید کردند سایه سیاست از سر ورزش کوتاه شود بنای کار آقای دکتر گودرزی و مدیران وزارت ورزش و جوانان اجرایی کردن همین تدبیر بوده و اجازه نمی دهیم از فضای ورزش استفاده سیاسی شود و برخی مجدد به آن دامن بزنند.

وی اضافه کرد: از نظر ما فدراسیون ها محملی برای کار تخصصی و حرفه ای ورزش هستند نه پایگاهی برای مناسبات اقتصادی، سیاسی و جناجی برخی افراد و جریانها.

سجادی با اشاره به روند خوب و سالم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ها در این دوره افزود: نشاط و شادابی که در استقبال از نام نویسی و شرکت در انتخابات فدراسیون های مختلف به چشم می خورد گواه کار موثر و بدور از سیاست بازی مدیران این دوره ورزش ایران است و خوشحالم که این تدبیر و عمل ما با استقبال مردم و آگاهان و دلسوزان واقعی ورزش مواجه شده است و با قدرت این مسیر سالم و مثبت را برای اعتلای ورزش ایران دنبال می کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir