وزارت ورزش پی‌گیر حل مشکل مالیاتی کی‌روش شد
مناف هاشمی گفت: با دستور وزیر برای حل مشکل مالیات کی‌روش، با وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی وارد مذاکره شده ایم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکل مالیاتی کی‌روش و کمک به فدراسیون فوتبال با سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد وارد گفت وگو شدیم و به آنها تضمین دادیم.

هاشمی افرود: تلاش می‌کنیم با پرداخت بخشی از مالیات کی روش، مشکلات موجود را برطرف کنیم و در این مورد با مقامات ارشد سازمان مالیاتی صحبت کرده ایم و حاضریم تضمین های لازم را برای پرداخت بخشی از مالیات سرمربی تیم ملی فوتبال را برعهده بگیریم.

معاون وزیر درباره پرداخت به فدراسیون های ورزشی هم گفت: تا پایان سال مالی 93 که سی و یکم فروردین بود، 93 درصد مطالبات فدراسیون های ورزشی را پرداخت کردیم.

هاشمی در مورد حق پخش تلویزیونی و معطل ماندن تفاهم نامه سال گذشته با صداو سیما گفت : فعلا این بحث راکد است. با این حال پیگیر بودیم اما از طرف صداوسیما خبری نیست و امیدوارم تلویزیون به تفاهم نامه سال 93 عمل کند و حقوق ورزش پرداخت شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام جذب یکصد نفر واجد شرایط با مدرک کارشناسی ارشد برای این وزارتخانه در سال 94 افزود: آزمون استخدامی برای واجدین شرایط آبان ماه امسال برگزار می شود و در تلاش هستیم علاوه بر این سهمیه ، برای یکصد نفر از کسانی که دارای مدرک کارشناسی هستند نیز اقدام کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir