پیام تسلیت مسئولان ورزش در پی درگذشت حجت‌الله خطیب
مسئولان ورزشی درگذشت حجت الله خطیب را تسلیت گفتند.

در پی در گذشت حجت الله خطیب، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت این مدیر باسابقه ورزش کشور را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش کشور تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر درگذشت پیشکسوت و مدیر موفق ورزش کشور که سال ها منشأ خدمات فراوان بود؛ باعث تأثر و تأسف شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش کشور و خانواده محترم وی برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر از درگاه خداوند متعال طلب می کنم.

حجت الله خطیب که مدتها به خاطر بیماری سرطان از ورزش دور و تحت مداوا بود، بامداد امروز یکشنبه 6 اردیبهشت در سن 61 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.

وی سال ها مدیریت ورزش استان تهران را بر عهده داشت و طی سال های 90 تا 92 هم سرپرست فدراسیون کشتی بود. خطیب از خردادماه 1383 تا آذرماه 1384 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.

**تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت خطیب

کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت حجت الله خطیب پیشکسوت و از مدیران پرتلاش سابق ورزش کشور را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

بار دیگر جامعه ورزشی کشور با از دست دادن یکی از مدیران شایسته و باسابقه خود عزادار شد؛ حجت الله خطیب مردی از جنس ورزش بود که خدمات ارزشمندی در صحنه های مختلف مدیریتی از خود بر جای گذاشت که ضمن تسلیت درگذشت این مدیر باسابقه و پرتلاش ورزش کشور، برای آن مرحوم به درگاه خداوند متعال علو درجات و برای خانواده محترمش صبر جمیل آرزومند است.

پیام تسلیت افشارزاده

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال هم طی پیامی درگذشت حجت الله خطیب را تسلیت گفت.

در این پیام آمده:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت الله خطیب ضایعه دردناکی برای خانواده ورزش است. آن مرحوم که سال ها در حوزه های مختلف ورزشی این مملکت حضور داشت، منشا خدمات بزرگی بود و بی شک جای خالی او تا همیشه به چشم می آید. من از طرف مجموعه بزرگ باشگاه استقلال درگذشت حجت الله خطیب را به خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ ورزش تسلیت می گویم و امیدوارم روح آن مرحوم با ائمه اطهار محشور شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir