رد پای احسان علیخانی در ابقای کی‌روش
شایعه است که علیخانی و حسنی‌خو برادر هستند و شاید علاقه مجری معروف ماه عسل به کی‌روش یکی از عوامل تعامل نماینده وزیر ورزش با فدراسیون و کی‌روش باشد.

حسنی‌خو مسوول حراست وزارت ورزش در این مدت کارهایی را انجام داده که وزارت ورزش طی یک سال و اندی گذشته قادر به انجام آن نبوده یا نخواسته این پروژه‌ها را به ثمر برساند. گودرزی که در قامت وزیر ورزش بارها علیه کی‌روش و فدراسیون صحبت کرد اکنون بنا به مصالح یا سیاست، حسنی‌خو را به فدراسیون فوتبال فرستاد تا پرونده ابقای کی‌روش را ببندد. هر چند این اتفاق رخ داد ولی به نظر می‌رسد این تنها ماموریت برادر مجری معروف صدا و سیما احسان علیخانی نباشد!

شایعه است که علیخانی و حسنی‌خو برادر هستند و شاید علاقه مجری معروف ماه عسل به کی‌روش یکی از عوامل تعامل نماینده وزیر ورزش با فدراسیون و کی‌روش باشد. شایعه‌ای که نه تکذیب شده و نه تایید. این اتفاقات در حالی فوتبال ملی را به آرامش نسبی رساند که گفته می‌شود حسنی‌خو در اصل نماینده تام‌الاختیار گودرزی در فوتبال است و حضور او تنها مربوط به کی‌روش و فدراسیون کفاشیان نیست.

بنابه گفته یک منبع آگاه و موثق در وزارت ورزش در صورت عقیم ماندن پروژه فروش دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مزایده 9 اردیبهشت این دو باشگاه اختیار واگذاری‌شان از دست خادم خارج و به حسنی‌خو واگذار می‌شود. اینکه وزیر از عملکرد خادم رضایت ندارد طی روزهای اخیر بارها به گوش رسیده ولی این فرد نزدیک به دفتر وزیر این خبر را از درون اتاق وزیر اطلاع می‌دهد و می‌گوید در صورتی که سرخابی‌ها واگذار نشوند گودرزی عنان کار را به حسنی‌خو می‌دهد و احتمال اینکه این دو باشگاه برای سه یا چهار سال تحت نظارت وزارت ورزش اجاره داده شود هم وجود دارد البته باید دید حسنی‌خو چنین سیاستی را در پیش می‌گیرد یا خیر. نزدیک شدن مواضع این فرد با کی‌روش به حفظ سرمربی تیم‌ملی کمک شایانی کرد.

متوجه باشید که برادر ناتنی او یعنی علیخانی هم در برنامه تحویل سال که درست در روز ترک ایران توسط کی‌روش روی آنتن بود او را سر سفره هفت‌سین آورد و قویا از کی‌روش قول گرفت که دوباره به ایران برگردد و برای او سنگ تمام هم گذاشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir