فدرر: نادال شانس اول مسابقات آزاد فرانسه است
"راجر فدرر" اعتقاد دارد که "رافائل نادال" با وجود مشکلات اخیرش، هنوز شانس اول مسابقات آزاد فرانسه است.

"نادال"(Nadal) هفته گذشته پس از شکست در مقابل "فابیو فونینی"، با رده 29 جهان، از مسابقات آزاد بارسلونا حذف شد. "نوواک جوکویچ"(Novak Djokovic)، مرد شماره یک تنیسور جهان، با نتیجه 2-3 پس از پشت سر گذاشتن 3 مرحله، مستر مسابقات مونت کارلو شد.

اما "فدرر"(Federer) اصرار دارد که "نادال" هنوز بخت اول قهرمانی در مسابقات رولان گروس است. "فدرر" در این باره گفته است: «در مسابقات آزاد فرانسه، به نظر من "رافائل" در کنار "جوکویچ" بخت های اول قهرمانی هستند. اگرچه "نادال" در سال های اخیر چندان خوب نبود، اما من هنوز باور دارم که او می تواند در مسابقات آزاد فرانسه، از پس مشکلات برآید و رقبایش را شکست دهد».

نادالنادال

"فدرر" 33 ساله برای مسابقات باید این هفته به استانبول برود، البته قبل از آن باید در دور سوم مسابقات مون کارلو، با "گیل منفیس" فرانسوی رو در رو شود.

فدررفدرر

فدرر فدرر

وی درباره خودش نیز گفته است: «من طی 7 تا 8 ماه اخیر بسیار گرفتار بوده ام، حالا نیاز دارم که کمی تغییر و تحول به وجود بیاورم».

فدررفدرر

وی ادامه داد: «بازی هایم در حال بهتر شدن است و بهتر حرکت می کنم. بی شک مسابقات آزاد فرانسه هدف مهمی برای من است. اما برای این که بتوانم در این رقابت ها خوب حاضر شوم، باید اعتماد به نفس داشته باشم. امیدوارم بتوانم نتیجه دلخواه را در استانبول نیز بگیرم».


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ