ستاره تنیس به دلیل بارداری مربی اش به دنبال مربی جدید است + تصاویر
"اندی ماری" حالا در شرایطی که "مورسمو" آخرین ماه های بارداری خود را می گذراند، باید به دنبال یک مربی جدید باشد.

به نظر می رسد "اندی ماری"(Andy Murray) برای انتخاب مربی بعدی خود و کار با "آملی مورسمو"(Amélie Mauresmo) دچار تردید شده است؛ این امر را می توان از استراحت طولانی او بعد از مسابقات ویمبلدون دریافت.

"مورسمو"، که در ماه آگوست فرزند خود را به دنیا می آورد، جای خود را به "یوناس بورکمن" سوئدی می دهد تا در مسابقات آزاد او را همراهی کند، البته همه چیز بستگی به این دارد که او چگونه الویت های خود را مشخص کند.

ماری و مورسموماری و مورسمو

"ماری" که هم اکنون در مونیخ به سر می برد تا این هفته در مسابقات آزاد "بی ام و" شرکت کند، در جشن 100 سالگی کلوب تنیس "آی فیتوس" حضور یافت.

ماری در جشن 100 سالگی کلوب تنیس آی فیتوسماری در جشن 100 سالگی کلوب تنیس آی فیتوس

ماری در جشن 100 سالگی کلوب تنیس آی فیتوسماری در جشن 100 سالگی کلوب تنیس آی فیتوس

ماری در جشن 100 سالگی کلوب تنیس آی فیتوسماری در جشن 100 سالگی کلوب تنیس آی فیتوس

"ماری" می گوید: «درست حالا "آملی" همه رقابت های مهم را پشت سر گذاشته است اما او نمی خواهد زمان را هدر دهد، من فهمیدم که چه قدر خوب است کسی با تجربه رقابت های مهم، تعلیم دهند باشد».

حالا در شرایطی که "مورسمو" آخرین ماه های بارداری خود را می گذراند، "ماری" باید به دنبال یک مربی جدید باشد. احتمالاٌ او "بروکمن" را برای مربیگری خود انتخاب کرده است، ظاهراً او نقشی پررنگ تر از "مورسمو" خواهد داشت.

برای نخستین بار، این هفته "مورسمو" در مونیخ در کنار "ماری" حضور ندارد. تا به حال تمام شرایط با "بروکمن" رضایت بخش بوده است و او آخر هفته گذشته به کمپ تمرینی در بارسلونا پیوست.

ماری و بورکمنماری و بورکمن

"بورکمن" امیدوار است ایام خوبی را با "ماری" پشت سر بگذارد. او تا به حال نکات جالبی را نیز درباره "ماری" شناسایی کرده است. وی درباره این تنیسور جوان که به تازگی ازدواج کرده می گوید: «اگرچه او همیشه حلقه به دست دارد، اما هنگام بازی آن را از انگشت خود خارج می کند».

پس از مونیخ، "ماری" باید برای مسابقات مادرید و رم آماده شود. پس از آن نیز او باید تمریناتش را برای حضور در مسابقات آزاد فرانسه در پاریس پی بگیرد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ