صعود سوون سامسونگ و بیجینگ گوان در لیگ قهرمانان آسیا
سوون سامسونگ و بیجینگ گوان از گروه هفتم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی راه یافتند.

در آخرین روز مسابقه‌های گروه هفتم رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت 13:30 به وقت تهران، بریزبن رور استرالیا با اوراواردز ژاپن و سوان سامسونگ کره جنوبی با بیجینگ گوان چین دیدار کردند.

در یکی از دیدارهای این گروه اوراواردز ژاپن اولین پیروزی خود را در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد و با شکست نماینده استرالیا 4 امتیازی شد ولی در همان رتبه چهارم باقی ماند و از مسابقه‌ها خداحافظی کرد.

بریزبن رور نیز که امروز (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک از نماینده ژاپن شکست خورد، 7 امتیازی ماند و با قرار گرفتن در رده سوم جدول گروه، شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد و از این رقابت‌ها حذف شد.

دیدار سوون سامسونگ و بیجینگ گوان به تساوی یک بر یک انجامید. این دو تیم پیش از این با 10 امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول و دوم گروه هفتم را به دست آورده بودند و در این بازی ابتدا با هدف قطعی کردن صعود و سپس صعود به عنوان تیم نخست به مصاف یکدیگر رفتند.

با نتایج امروز سوون سامسونگ کره جنوبی و بیجینگ گوان چین هر دو با 11 امتیاز به مرحله بعدی صعود کردند اما نماینده کره جنوبی به دلیل گل زده بیشتر، به عنوان سرگروه به مرحله بعد رفت.

جدول پایانی گروه هفتم

1- سوان سامسونگ کره جنوبی، 11 امتیاز

2- بیجینگ گوان چین، 11 امتیاز

3- بریزبن رور استرالیا، 7 امتیاز

4- اوراواردز ژاپن، 4 امتیاز


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir