رئیس باشگاه الاهلی: با سیدجلال تمدید نمی‌کنیم
رئیس باشگاه الاهلی تاکید کرد که تیمش قرارداد سیدجلال حسینی را تمدید نخواهد کرد و این بازیکن در پایان فصل الاهلی را ترک خواهد.

سیدجلال حسینی که تابستان گذشته به الاهلی قطر پیوست، دیگر در این تیم بازی نخواهد کرد و به احتمال زیاد فصل بعد را در فوتبال ایران بازی خواهد کرد. "شیخ احمد بن حمد آل‌ثانی"، رئیس باشگاه الاهلی تاکید کرد که قرارداد سیدجلال حسینی را تمدید نخواهد کرد و او می‌تواند به هر تیمی که دوست داشته باشد، برود. او گفت: سیدجلال حسینی یک فصل در الاهلی بازی کرد و قصد نداریم قرارداد او را تمدید کنیم. این بازیکن ایرانی، الاهلی را ترک خواهد کرد.

او با این حال از عملکرد مجتبی جباری بسیار راضی است و تاکید کرد که این بازیکن در الاهلی باقی خواهد ماند: "جباری یک از ستون‌های اصلی الاهلی به شمار می‌آید. او نه تنها در الاهلی که در لیگ ستارگان قطر بازیکن بسیار شاخصی است و اجازه نخواهیم داد که از الاهلی برود. مجتبی دو سال دیگر با الاهلی قرارداد دارد و در تیم ما خواهد ماند."

سیدجلال حسینی به احتمال زیاد به فوتبال ایران برخواهد گشت. احتمال بازگشت او به پرسپولیس بسیار زیاد است. او در مدتی که برای پرسپولیس بازی کرد بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود. هواداران پرسپولیس از بازگشت حسینی به تیم محبوب خود استقبال خواهند کرد و این باعث شده تا احتمال بازگشت او به قرمزپوشان پایتخت بیشتر شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir