محکومیت 2 تا 6 ساله برای فغانی!
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: «فغانی می‌توانست بازی تراکتورسازی و نفت را مدیریت کند تا این اتفاقات نیفتد.»

شروین اسبقیان با اشاره به سفر محمود گودرزی اظهار داشت: «2 جلسه با گودرزی برگزار کردیم. جلسه نخست با حضور رئیس هیئت فوتبال در محل اداره کل برگزار و نهایتا به جلسه دوم در استانداری کشیده شد. در جلسه دوم، گودرزی اعلام کرد که خطای داوری در این دیدار محرز شده است.»

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که منظور گودرزی از اشتباهات داوری کدام صحنه‌ها است، تصریح کرد: «اولین موضوع پنالتی بود که 2 کارشناس داوری در این مورد نظر خود را داده‌اند. بحث بعدی، اداره و مدیریت مسابقه‌ای بود که بیش از 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. سومین موضوع اخراج آندرانیک تیموریان بود که بحث‌هایی را مطرح کرده است.»

اسبقیان تاکید کرد: «اگر در قضاوت‌ تخلفی صورت بگیرد، محکومیت 2 تا 6 سال لحاظ خواهد شد. فغانی می‌توانست بازی را مدیریت کند تا این اتفاقات نیفتد.» وی خاطرنشان کرد: «جلسه کارشناسی با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی، مسئولان امنیتی استان و ... برگزار و قرار شد که با خاطیان برخورد شود.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir