هجوم پیامکی هواداران تراکتورسازی به فغانی
محمدرضا فغانی گفت: «آیا به بازیکن میلیاردی و کاپیتان تیم ملی هم می گویند چرا کاری کردی که اخراج شوی؟»

محمدرضا فغانی درباره اتفاقات پیش آمده برای علیرضا فغانی بعد از دیدار تراکتورسازی و نفت اظهار داشت: «این مسائل هیچ تاثیری روی روحیه علیرضا نداشته است. او به کارش ایمان دارد و اعتقادش بر این است که مثل همه سنوات گذشته به دنبال موفقیت است. متاسفانه برخی افراد دنبال فرافکنی هستند و عوام می دانند که فغانی مقصر اصلی ماجراهای تبریز نبوده است.»

وی درباره اشتباهات فغانی در بازی مذکور تاکید کرد: «هر آدمی اشتباهاتش را قبول می کند و علیرضا نیز از این قاعده مستثنی نیست اما درباره صحنه ای که آندو اخراج شد باید بگویم که صد در صد به درستی چنین تصمیمی گرفته شد. حالا همه می گویند چرا آندو اخراج شده، آیا به بازیکن میلیاردی و کاپیتان تیم ملی هم می گویند چرا کاری کردی که اخراج شوی؟ درباره پنالتی که روی بازیکن تراکتورسازی رخ داده، نیز باید بگویم تشخیصش برای هر داوری سخت بود اما به هر حال علیرضا قبول دارد که اشتباه کرد.»

برادر علیرضا فغانی درباره اینکه شماره تلفن برادرش در شبکه های اجتماعی پخش شده است، بیان داشت: «تلفن علیرضا چند روز خاموش بود ولی هر بار روشن کرد هزاران پیامک به دستش رسید که همگی فحاشی کرده بودند. واقعا این رفتارها زشت است.»

فغانی در خصوص اینکه شاید برادرش دیگر نتواند پایش را در تبریز بگذارد، گفت: «خب دیگر به تبریز نرود، چه می شود؟ 20 شهر دیگر تیم دارند. اصلا من اگر جای برادرم بودند دیگر بازی تبریز می دادند، می گفتم به این شهر نمی روم. اگر غیرت و تعصب آذری زبانان این است، علیرضا دیگر به تبریز نمی رود!»

وی ادامه داد: «حامد لک بچه شاه عبدالعظیم است، آندو کاپیتان تیم ملی است، آیا بهتر نبود آنها بیایند بگویم ما اشتباه کردیم؟ همین آقای تیموریان بارها درباره خطاها و بازی خاصش در برنامه مورد نقد قرار گرفته است. مشکل اینجا است داوران ما یکنواخت داوری نمی کنند. اگر این اتفاق بیفتد، بازیکن ملی پوش اینطور به داور اعتراض نمی کند.»

برادر فغانی درباره شایعه محرومیت 2 تا 6 ساله برادرش خاطرنشان کرد: «ایرادی ندارد، محرومش کنند.» (با خنده)

وی در پایان اضافه کرد: «علیرضا هیچ نگرانی ندارد. او امشب به ژاپن می رود و بعد از آن هم در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا قضاوت می کند. متاسفانه هرکس در کشور ما در راه پیشرفت قرار می گیرد، می خواهند او را بزنند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir