صعود گامبا اوزاکا و گوانگژو به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
گامبا اوزاکا ژاپن با برتری مقابل اف سی سئول کره‌جنوبی و گوانگژو چین با عبور از سئونگنام دیگر نماینده کره، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، گامبا اوزاکا ژاپن میزبان اف سی سئول کره بود که این بازی هم همانند بازی رفت پر گل از آب درآمد و با نتیجه سه بر دو به سود نماینده ژاپن خاتمه یافت.

گامبا اوزاکا در بازی رفت هم با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیده بود. این تیم ژاپنی در مجموع بازی رفت و برگشت با حساب شش بر سه مقابل نماینده کره پیروز شد و مجوز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد.

در دیگر بازی امروز گوانگژو چین پذیرای سئونگنام کره بود و توانست میهمان کره‌ای خود را با دو گل بدرقه کند. نماینده چین ضمن پیروزی در این بازی، با حساب سه بر دو در مجموع بازی رفت و برگشت مجوز صعود به مرحله بعد را هم به دست آورد.

بازی رفت دو تیم را نماینده کره با حساب دو بر یک به نفع خودش به پایان رسانده بود. در بازی‌های منطقه شرق طی دو روز، دو تیم کره‌ای از گردونه رقابت ها حذف شدند تا تنها یک نماینده کره‌جنوبی به مرحله یک هشتم‌نهایی صعود کند.

روز گذشته هم کاشیوا ریسول دیگر نماینده ژاپن با برتری مقابل سوون سامسونگ کره به مرحله بعد صعود کرده بود که این دومین پیروزی نمایندگان ژاپن بر کره‌ای‌ها بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir