وزیر ورزش به عیادت مایلی‌کهن رفت
وزیر ورزش و جوانان از محمد مایلی‌کهن عیادت کرد.

محمود گودرزی صبح امروز (شنبه) از محمد مایلی‌کهن که این روزها در بیمارستان قلب تهران بستری است، عیادت کرد. وزیر ورزش در این دیدار جویای احوال سرمربی سابق تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران بود و از آخرین وضعیت جسمانی او با خبر شد.

گودرزی با آرزوی بهبودی برای مایلی کهن گفت: امیدوارم بزودی سلامت خود را بدست بیاورید و همراه ورزش کشور باشید. تجربه بسیار خوب و سازنده شما در کنار تیم فوتبال امید ارزشمند است و امیدوارم با کمک هم بتوانیم بعد از سال ها فرصت حضور در المپیک را بدست آوریم.

محمد مایلی کهن نیز با تشکر از توجه وزیر ورزش و جوانان به پیشکسوتان ورزش اظهار کرد: حضور وزیر متخصص در ورزش سال ها خواسته ما بوده و امید دارم با همدلی و همراهی از این فرصت خوب برای رشد ورزش ایران استفاده شود. کار شما به عنوان وزیر ورزش بسیار سخت است، زیرا تصمیم به مبارزه با فسادی گرفته‌اید که سال ها در این ورزش خانه کرده است، ولی مطمئنم نامی نیک از شما در ورزش ایران به یادگار خواهد ماند.

مایلی‌کهن به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان قلب تهران بستری شده بود. او در حال‌ حاضر در بخش CCU بیمارستان قلب بستری است. این پیشکسوت فو‌تبا‌ل ایران ضمن تشکر از تمام کسانی که در روزهای اخیر نسبت به او اظهار لطف داشته‌اند، اظهار کرد: از تمام دوستان و عزیزانی که در روزهای گذشته جویای احوال من بوده‌اند تشکر می‌کنم. خو‌شبختا‌نه شمار زیادی از اهالی فو‌تبا‌ل و سایر دوستان در روزهای اخیر به من اظهار لطف فراوانی داشتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir