برنامه پخش بازی‌های ایران در لیگ جهانی والیبال
مدیر شبکه سه سیما می‌گوید: پخش مسابقه والیبال میان تیم ملی ایران و لهستان، به شبکه یک سیما سپرده شده است تا شبکه سه تصویرگر فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد.

غلامرضا میرحسینی درباره‌ همزمانی برگزاری دیدار تیم والیبال ایران با لهستان در لیگ جهانی و فوتبال بارسلونا و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا و تصمیم تلویزیون در خصوص پخش این مسابقات، توضیح داد: به دلیل همزمانی هر دو مسابقه و نظر به احترام به مخاطبان، برنامه‌ریزی شد تا مسابقه والیبال از شبکه یک سیما و مسابقه فوتبال از شبکه سه سیما پخش شود تا مخاطبان امکان انتخاب داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شبکه ورزش سیما پوشش سراسری ندارد، عنوان کرد: علت اینکه پخش دیدار والیبال ایران و لهستان به شبکه یک واگذار شد‌، این است که شبکه ورزش پوشش سراسری ندارد و فقط کسانی که گیرنده دیجیتال دارند می‌توانند این بازی را دریافت کنند. از طرفی مسابقه والیبال از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش شد همه مردم امکان دسترسی و تماشا به آن را داشته باشند.

بازی‌های ایران در لیگ جهانی والیبال از بامداد یکشنبه شروع می‌شود و تیم ملی والیبال ایران روز شنبه، 16 خرداد از ساعت 23 به دیدار لهستان می‌رود. این دیدار در ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز که به عنوان حساس‌ترین بازی قاره سبز عنوان می‌شود ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

سایر مسابقات لیگ جهانی والیبال 2015 از بامداد یکشنبه، 10 خرداد ماه طبق جدول ذیل به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه می‌شود:

یکشنبه 10 خرداد /ساعت 6:30 /ایران –آمریکا(کشور برگزارکننده: آمریکا)

دوشنبه 11 خرداد /ساعت 3:30 /آمریکا-ایران(کشور برگزارکننده: آمریکا)

جمعه 15 خرداد /ساعت 22:45 /ایران-لهستان(کشور برگزارکننده:لهستان)

شنبه 16 خرداد/ ساعت 22:45 /لهستان -ایران(کشور برگزار کننده:لهستان)

شنبه 23خرداد /ساعت 19:30 /ایران –روسیه(کشور برگزارکننده: روسیه)

یکشنبه 24 خرداد /ساعت 19:30 /روسیه –ایران(کشور برگزارکننده:روسیه)


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir