قهر کردن کریستیانو رونالدو هنگام مصاحبه + تصاویر
کریستیانو رونالدو از سوال یک خبرنگار درباره آینده سرخیو راموس به تنگ آمد. او از مدیر رسانه‌ای خود نیز به شدت عصبانی شد و حاضر نشد به مصاحبه خود با یک خبرنگار آمریکایی ادامه بدهد.

کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) هنگام مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی کنترل خود را از دست داد و سر مدیر رسانه‌ای خود فریاد کشید. وقتی خبرنگار آمریکایی از رونالدو درباره سرخیو راموس(Sergio Ramos) سوال کرد، این ستاره پرتغالی ناراحت شد و این گونه جواب او را داد: چیزی درباره این موضوع نمی‌دانم. چیزی نمی‌دانم. دیگر تمام. بس کنید و درباره راموس از من نپرسید.

وقتی مدیر رسانه‌ ای کریستیانو رونالدو خشم و ناراحتی این ستاره پرتغالی را دید از او خواست تا به سوال آخر خبرنگار آمریکایی پاسخ ندهد که این نه تنها خشم رونالدو را کم نکرد که او را خشمگین‌تر هم کرد و این بار خشم خود را سر مدیر رسانه‌ای خود خالی کرد و گفت: تو رفتاری را انجام می‌دهی که باعث می‌شود جلوی مردم احمق به نظر برسم. آیا می‌خواهی که جلوی این خبرنگار رفتار نامناسب انجام بدهم. شما دو نفر باعث خشم من شده‌اید. این رفتارها اصلا درست نیست. رونالدو در ادامه استودیو محل انجام مصاحبه را ترک کرد و آن را نیمه تمام گذاشت.

کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدو
قهر کردن کریستیانو رونالدوقهر کردن کریستیانو رونالدو
قهر کردن رونالدو هنگام مصاحبهقهر کردن رونالدو هنگام مصاحبه
قهر کردن کریستیانو رونالدو هنگام مصاحبهقهر کردن کریستیانو رونالدو هنگام مصاحبه



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir