حمله دختر هاشمی رفسنجانی به وزیر ورزش
فائزه هاشمی بر این باور است که وزیر ورزش و جوانان منفعل و فرمانبردار بوده و به درد دولت نمی خورد!

فائزه هاشمی رفسنجانی که در بخش ورزش بانوان نیز دستی بر آتش دارد در مصاحبه ای جنجالی با روزنامه نود به موضع گیری علیه وزیر ورزش و جوانان پرداخت.

وی که مدت هاست به دلیل حاشیه های سیاسی اش از ورزش فاصله گرفته، با تاکید بر این جمله که گودرزی نه به درد دولت روحانی می خورد و نه به درد دولت احمدی نژاد، وی را وزیری منفعل و فرامانبردار معرفی کرد.

هاشمی گفت: «به نظر می رسد گودرزی به وزیر دولت احمدی نژاد نزدیک تر از دولت روحانی باشد ولی حتی به درد دولت احمدی نژاد هم نمی خورد چرا که احمدی نژاد تخریب گر بود ولی گودرزی حتی تخریب هم نمی کند!»

دختر هاشمی رفسنجانی که در اوایل دهه 70 توانست فدراسیون ورزش بانوان را راه اندازی کند، با نمایشی خواندن بحث خصوصی سازی سرخابی ها تاکید کرد که گودرزی به واسطه فضای موجودی که در کشور حاکم است چندان نمی تواند اراده ای از خود اعمال کند.

هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در انتخاب وزیر ورزش و جوانان به دکتر روحانی مشاوره داده نشده گفت: «روحانی برای انتخاب وزرا کارگروه تشکیل داد که در بحث ورزش چند گزینه مطرح شدند که البته توجهی به آنها نشد!»

وی که در بخشی از گفتگویش برکناری دادکان در زمان احمدی نژاد را نیز به نقد کشید از داورزنی نیز به عنوان یک مدیر موفق انتقاد کرد چرا که به والیبال زنان بی توجه است.

هاشمی در بخشی دیگر از حرف هایش از محمدرضا داورزنی برای عملکردش در والیبال بانوان انتقاد کرده است. او درباره داورزنی گفت: «انگار داورزنی ضد زن است.»

محمدرضا داورزنی رئیس موفق فدراسیون والیبال تلاش های زیادی برای توسعه این رشته در بخش بانوان و آقایان داشته و حتی برای حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها تبعات زیادی داشته است.

داورزنی که شانس رسیدن به وزارت ورزش را به دلیل شایعه دوستی قدیمی با خاندان هاشمی از دست داده بود، حالا اینگونه با حمله تند فائزه هاشمی روبرو شده است. گفتنی است، معاونت بانوان فدراسیون والیبال به تازگی به فریده میرسپاسی، مجری برنامه های تلویزیون سپرده شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir